Zajedničko pecanje, druženje, zgode, nezgode i ulovi Vukova feederaša

Započeo Imre, 03 Jul 2011, 23:02:54

pexon

Onaj Milanov je još mršaviji, mada su to jedinke od godinu dve dana ako jeste klenić. Opet ostaje pitanje otkud on u Savi? Možda je zato zakržljo, Sava mu ne daje adekvatne uslove za život, heheh.  :cheesy:

Pa si Vlado pevao "Zlatica mi u krompire stigla,ja je prašim ona noge digla"  :lol: :lol: :lol:

pexon

:tongue:  :lol: Ono jes, sada zimi idu te arome šljivovice i slično!  :lol:

Spremam se polako za sezonu. Naručio sam stolicu. Pratim akcije za ostalo što mi fali. Ćemo se družimo.  Kad vidim cenu dugačkih meredova, kanti, sita..Ispada da je skuplje biti kompletno opremljen fideraš sa prosečnom opremom i prosečnim štapom i mašinicom, jeftinijim tripodom, stolicom,  kantama, kutijama, sitom, meredovom od 3m, nego varaličar sa vrhunskim štapom i mašinicom kome je to sva potrebna oprema. Cena potrošnog materijala- primami, hemije, hranilica, sitnurije po jednom pecanju u proseku daleko prevazilazi cenu varalica koje se prosečno gube po jednom pecanju. A ne tako davno babuškarenje hranilicom je bio najjeftiniji vid ribolova i ispod časti svakom ribolovcu koji iole drži do sebe. :lol: Uh šta ću sve da propatim i proplatim zbog vas.

:smiley: He, he ... a što lepo ne priznaš da si se primio na one "titraje" vrha  :cheesy:

Sale66

i ja cu se do kraja zaraziti...moze li na taj vas fEder stap DAM 330 N

Al' Ljubo, veruj da je presudilo udobno sedenje ili čak leškarenje u fotelji! Pa mogućnost mezenceta i pićenceta dok pecam, i na kraju i mogućnost da se nešto lepo i upeca, tj titraji vrha kako kažeš :takoje: I dosadilo mi da gledam dubinkaše  u februaru i martu kada ne mogu da pecam omiljene mi štuku i smuđa. I u vrelo leto kad čekam veče da za'ladi da bih otišao da varaličarim, a fiderom mogu i preko dana kada sam slobodan, u debelom 'ladu iz fotelje sve uz ledeno pivce. E, zato sam krenuo u ozbiljne pripreme za sezonu. Da su samo titraji vrha, sve ovo mi ne bi trebalo, mogao bih ko moj drug Dule Ad fajns ko čaplja na jednoj nozi na usamljenoj steni... :takoje: Ali nisu. Ništa se ne može meriti sa iznenadnim udarcem grabljivice dok se igraš sa varalicom u vodi. Dakle, najviše me posle svih ovih godina varaličarenja, lomatenja kroz granje i žbunje, pešačenja ili veslačenja, privlači udobnost fider tehnike uz ipak intenzivno, aktivno pecanje zbog koga sam i zavoleo varaličarenje. I naravno, fider je za razliku od varaličarenja tehnika koja omogućava čoporativno pecanje u fazonu što bliže jedan drugom to bolje trasiramo stazu hrane, pa ovakva ekipa može ceo dan istovremeno da bude zajedno i da peca i da jede i pije, a pri varaličarenju je to nemoguće! Jedva čekam da te opet vidim i provedem s tobom dan pecajući, a ako varaličarimo, srešćemo se pre pecanja, par puta u toku pecanja i u kafani po završetku pecanja. Realno, zar ne?
Komšija Sale, iskusan fideraš bi ti rekao da fider tehnika podrazumeva izuzetno tanke najlone koji nose baš težak sistem, dug i precizan izbačaj, brzinu koja omogućava brzo dovlačenje praznog sistema. Mašinica zato mora imati superpreciznu kočnicu, spulnu za daleke izbačaje i odlično slaganje uz veliki prenos. Sve to Qvik 330 nema, ali ja pošto sam totalni početnik, odgovorno tvrdim da je on "ubio se" za fideraj. Ali nije bolji od Mičela 300, siguran sam. :lol:

pazi, moj razvojni put je bio  klen na pec, babuska i saran na plovak na kanalu, varalica na stuku na kanalu, varalica na reci na smudja, bucova, stuku..   plovak na reci, i na kraju feeder...   Dubinkas klasicni nisam bio nikada,   sad uz feeder ponekada bacim varalicu i prosetam plovak.

Udarac grabljivice, jos ako je silovit i pod nogama, jeste za postovanje, ali sve ostalo je u debelom zaostatku za bolonjezom i feederom. Sam momenat potapanja plovka u situaciji kada se peca krupna riba i iznenadno savijanje feedera ili let sa drzaca se mogu meriti sa momentom udara grabljivice. Sve ostalo, pupmanje ribe, drilovi, begovi, kucanja itd...  debelo bolji osecaj u feeder i bolonjez tehnici. Videces vec....  :lol: :smiley:

Dakle nisu normalni! Ludaci neopevani. Moji učitelji, u stvari mučitelji! Došao sam jutros sa posla u pola5 i taman me prvi san uhvatio oko pola 7ice, kad debilni telefon zvrnd-zvrndnd...Ko me budi u svitanja bela, taman lego, napolju minus ko zna koliko, pingvini skapavaju od zime...Miha, ko će drugi, kojoturina nijedna :veryangry: Eeeeeej, stigla ekipa ti spavaš, ustaj, vuci dupe ovamo. Koja ekipa pitam nerasanjen, a kao kroz maglu se prisećam da smo se juče nešto dogovarali i pristao sam na sve....al nisam znao da ću imati tezgu do ujutro i da će biti "minus 100" napolju. Al, pošto nije bilo druge, šta ću, spremaj močuge i sedaj u kola, pa na mesto zborno - parking ispod "Mosta koji visi". Ajd prvo smo na splavu "Krug" kod Zire srknuli kafku da isplaniramo napad i selektujemo kleniće od peševa :lol:. Šta reći, umoran, neispavan, promrzao, svakakav i nikakav žalio bih da nisam proveo dan sa ovom ekipom. Radila je ceo dan sitna bela, trzalo u propadanju, bilo je zanimljivo nadajući se udarcu neke "prave". Uz pecanje, zezanje, kafenisanje, rakijanje na "licinom mestu", dan je proleteo kao tren, a završili smo ga na večeri u pečenjari "Kod Graovca" uz obilno mešano meso sa pravog ćumura.  Ekipa je bila u sastavu: razredni Milan B, sensei Miha, pedagog Marina i direktor škole Munja i naravno Džej. To jes' ja :help:
Ulovljena je samo jedna čestitija deverika, ali nije važno ko je bio najveći majstor, i neću vam ni reći, jer ne volim da se kurčim :lol: :lol:. Ja sam slikao samo jutarnju kaficu na splavu i Mihu u akciji u kojoj je pokazao doslednost i prirodni talenat :cheesy: Ostali će valjda kad stignu, postaviti još slika.

:smiley: Evo ga sa ovom kapicom ko štrumf, samo military verzija  :cheesy:

"Polarni fider"

"....Jao radim nocas, jao idem na preslavu...jao mrzi me sam da vozim...jao moram da koljem svinju komsijinoj  zauvi sa ujakove strane , itd..."  I onda se pojavise njih 5 na minus isto
Dabrovi sa Dunava su to
Znaci, bio je dogovor  u 7:30 na mestu, a sad pazite redosled trke!!!

Razredni: Ubedljivo 1 mesto
Rekao je doci ce kasnije, i ja mislio svratice oko 10-11 da nas priziva i proziva kad ono... Proka mu udario izvidnicu u 5:30 na vodi. Kaze nije mu se spavalo pa da malo sacne teren ...?!  Lele , pa gori je pekare "Toma" koja radi bez prestanka
Moj mladi izvidjac u pokusaju

Drugo mesto osvojili su kojotska braca Daltoni  , iliti ovi slatkisi   M&M ( Marina & Munja)
Ja zvao kad sam krenuo iz BG da proverim da li su krenuli, a oni vec stigli na naplatnu u Mitrovici
Bacio petardu neko deci ispred nogu, pa su malo pozurili

Trece mesto zauzeo je Kojot zvani haubica , koji je stigao ko potkovan laganim kasom po auto-putu i na vreme tacno u 7:30.

Poslednje mesto, zauzeo je Fidernezi, nasa domacica , jer je bancio citavu noc i prepevavao "Cajku " do jutra,  da uzme i poslednjem gostu sve iz dzepa
Pa di ces da spavas dinosaurusu iz okoline Zasavice,  kad su stigli Dabrovi sa Dunava ? (Nek Ibanezi ispise anegdotu "dinosaurusi su majkali " )

I tako , ovi polarni pecarosi pocese svoj pir.
Milance je naravno seo sam po obicaju , ali ovog puta bio je blizi nama, t.j. u vidnom polju (na snajperu). Podrazumeva se da je samo spustio stolicu bez ukopavanja,  i to na plato koji je vec priroda napravila , a on osacovao nocas kad je izigravao Hijavatu u 5:30
Naravno , on uvek ima iznenadjenja na stapu ...
Kojot je ovog puta bio vredan ko vojnik , i izvrsio je svoju patriotsku ulogu zakopavanja ratne sekire samom sebi . Pa kad vec kopa, da ukopa i lafete cisto da se nadju ako se aktivira ona akcija "Pustinjska Oliva" . Naravno , kako dolikuje jednom  aktivnom vojnom nalicju , i dres-kod mu je bio u autfitu "militantni patuljak" .Lepo je to iskomentarisao u postu, a Ibanezi slikao.
Bivsi ucenik je seo pored njega, cisto da im dipovaca bude blize srcu. Doneo je svoju lepu domacu, pa smo fino odrzavali radnu tempisku da se ne zaledi hladnjak .

Braca slatkisi  M&M , okupirali su zonu ispod pesackog mosta , samo je Munja bio pristojan ovaj put i zabacio samo 6 stapova od 18 iz kola. Valjda mu bilo truba da ga ne primeti pola Macve sa mosta

Biti na minusu ceo dan od jutra do mraka.. :no:  Stvarno ste šampioni.. :thumbup:
Miha, izveštaj ti je.. :cheesy:   :rlol:

A sećate li se onih stripova o Zagoru? :rolleyes: . . . i znate da je uvek nosio samo prsluče kožno i leti i zimi . . . E ja, još kao klinac, zapamtio sam jednu od njegovih slavnih izjava kad ga je njegov verni prijatelj Čiko u sred zime pitao kako to da mu nije hladno, Zagortenej ( :cheesy:) je odgovorio:
- HLADNOĆA JE SAMO UTISAK -  :takoje:
Tako da nama juče uopšte nije bilo hladno - al' smo imali izuzetno jak UTISAK  :lol: :lol: :lol:
A utisku toplote je svakako doprineo Fidernezijev "dizel" koji "radi" i na -30 a meni koji ne pijem bila je dovoljna jedna i po' čašica - da celi dan ne znam 'di sam  :lol: :rolleyes:
A pravi osećaj topline su sa sobom doneli ti dobri momci, smeh, šala, anegdote koje su neminovni pratioci takvih druženja he he he :takoje:
Marina nam je "donosio" sveže komentare ljudi prolazećih pešačkim mostom a koji nisu mogli a da na glas ne kažu to što misle kad su nas videli  :lol: :lol: :lol:
Naš dobri Fidernezi nam osvetlao obraz i upecao najveću ribu  :clap2: :clap2: a krajem dana se od njega moglo čuti nabrajanje sita, tacni, kanti, prihrana, dodataka, dipova, aroma, mamaca itd itd koje još mora da nabavi pa da se "izkompletira"  :lol: :lol:
I nemojte ni "slučajno"  :smiley: da pomislite da je on to sve "zaključio" pod uticajem Sensei Mihe, pored kojeg je sedeo - na dohvat flaše  :rolleyes: :lol: :lol:, ne neee niiijje  :smiley: . . .
Miha je radio kao "tri japanca" i demonstrirao svu "silu" i "moć" fideraja . . . što je krunisano fantastičnim uspehom - ulovio je najviše najveće moguće one famozne Kleniće za koje "knjige kažu" da ih mogu loviti samo vrhunski majstori  :takoje: :takoje: :lol: :lol:
A ja, ja sam toliko "naštelovao" osetljivost montaže da sam bio u stanju da upecam i raka koji je četvrtom nogom šutnuo moju udicu s crvićima  :rolleyes: :rolleyes:
Na kraju, da nije bilo Munje i oni' njegovi kedera za štuku . . . Fidernezijeva deverika bi se sama slikala u meredovu  :lol: :lol: :lol: