Ribolov na moru

Započeo Dejaan, 07 Januar 2009, 10:13:17

Moje iskustvo govori drugacije , naime posto i u montenegru zacudo gore u polju kad sam pomagao drugu da kopa neke zasade za masline i kojeshta..chale mu se bavi rasadom palmi.. nadjem  gliste i nakon dobrog krampanja ,izdopingijemo se lozom i ja pokupim ono malo glistica,a posto smo bili dosta lozovani ,reko necemo daleko i stanemo na nekih 25-30 m d i udri arbune...ubi ga na glistu.
Odma zovem djeda u Vukovar i kazem situacija je takva i takva , uhvati onu decu da nakopaju glista i shalji .
Djed iskusan , zna da ce se do c.gore istopiti i autobus, sve to meni lepo posalje u frizideru umotano u 5 politika..te godine sam rasturio arbune na ovu nashu glistu,od bugvi nije mogla  propast do dna koliko su je cerupale....Hoce djubretarku verujte mi na rec ...samo je treba fino dopremiti da ne skapa.Oce i na crva ovog madjara ali vishe voli kad je tamo zunzara posere..

Hauba

Sve ti zavisi od terena i nacina ishrane ribe, mada, kisna glista zaista brzo propada u moru, so ju pojede.
Kod mene naprimer arbun vrlo slabo udara i na morske crve, bili mali ili veliki.
Na jednom terenu pali rak samac-grankadula, a jednu milju uljevo pali rak iz mulja-škardobola.
Ako pecas u blizini nasada dagnji, onda je ona top 1.
I sardela i lignja mi se pokazala bolja od crva.
Na Krku i na Cresu je opet crv prva liga-nezamenljiv.

Tacno tako , zavisi i od terena na obali ,dok se nije sve izgradilo cekali smo kishu da spere onu crvenu zemlju i pokosi nasade pomidora..onda dodje sve zivo u obalu...

Citat: Hauba poslato 12 Jul 2009, 12:13:43
Na Krku i na Cresu je opet crv prva liga-nezamenljiv.

A na Lastovu?  smiley003

Hauba

Isto tako, ako ces lovit sparide. Inace je lastovo poznato po lepim gofovima i zubatcima.
Ziva igla ili ligna i laganini panula.

ja sam u nekim preliminarnim dogovorima sa decom da se pali kod njegove rodbine na otoke , ribari su mu svi tamo u dalmaciji, ne mogu se setiti kako rece da se zovu otoci ,ALI ME INTERESUJE KAKO SE TAMO UZIMA DOZVOLA jer nema divljacenja koa u Crnoj pregorijeloj gori..??Odma isteses 3000 kuna .

shomi

I ja sam se raspitivao zbog Lastova, i kaze se otprilike ovako:
Dnevne dozvole kostaju 60kn, ali vaze samo uz clanstvo SRD sa podrucja na kome pecas,
tako da nije retkost da dozvola izadje i 100kn. Ima i sedmodnevnih i mesecnih dozvola,
ali je generalni stav - zabaci  smiley001 i ne kupuj nista dok (eventualno) ne naidje neko da te propita za dozvolu.

Eto.  smiley003
Nemam potpis...

Koliko sam ja neshto nacuo , (neidem da zabacim plovak i lovim shpara i djustre)ako budem ishao) nego idem u ribarsko selo a njih najvishe karaju ,svako mora imat svoj serijski broj parangala ,vrshe,mreze itd ..a mene ce na panuli savatati odma ,zato pitam a ne mogu da se setim gde sam bio nashao sad ove nove propise..

shomi

Evo ti spisak udruga sa telefonima, mozda je mudro da zovnes ili posaljes mail:

A evo i zakona:

Spojene poruke: 14 Jul 2009, 18:23:40

A opet, koliko sam citao, kazu da ako vlasnik brodice ima dozvolu,
onda prijatelj koji sa njim panula moze da prodje bez dozvole, kao gost na brodu...

Nemam potpis...

sanjao sam sinoc kako se dvojica mojih drugara svadjaju dal' je upanulao zubaticu ili brancina. :help:..izdrzacu valjda josh 20-tak dana u kenjigradu , pa odo ,sad dal cu kog mila ili kod kosorove..ne znam.ALI ZNAM DA CU SE NALOMITI  AKO NISHTA ONDA HOBOTNICA..STO JE I NAJBOLJE..

muschoki

jel sada vreme da se lovi na peshkafonde  :question:

Citat: muschoki poslato 25 Jul 2009, 15:35:04

Peskafondom se love pre svega lignje, a onda i sipe.
Najbolje vreme za lov, takoreci sezona, je kraj jeseni do pocetka proleca,
ali mogu se loviti prakticno uvek...

Osim peskafonda, dobro se love i skosavicama...

Spojene poruke: 25 Jul 2009, 18:07:35

Citat: OLOVO poslato 24 Jul 2009, 10:06:40

Moram da odgovorim ponovo, jer mi je prethodni post okarakterisn kao politicki, pa je obrisan.

Po mom misljenju bolje je ici kod Kosorove (Hr), nego kod Mila (Cg), ako nista drugo,
Hrvatska je mnogo cistija nego Crna Gora.

Ako je primedba da je CG puna djubreta politicka, onda brisi i ovaj post!

predator65

EEE Radža,Radža!!! I nama sa "blinkerima" je pun q....kako ti reče ovde -ovih što sa 10-15 štapova zauzmu 50 metara obale i borave po 10 meseci ukopani sa prikolicama...pa kad uhvate jednu ribu..JEEEE!!!Silni ribolovci!!seču šume ,drveće,ostavljaju tone smeća u šumi i vodi,kenjaju po rupama....i sve su njihova mesta!!!A obično kad "razvlače mamce",dobar deo njih malo dalje od bova zabaci zamrsače.............ostalo da ne pričam...napisaću koji savet za morski ribolov-naravno jedan veoma efikasan vid varaličarenja,samo treba nabaviti određene stvari...kad se smirim od ovih kojima je pun Q... "nas varaličara"!!!