Skorašnje poruke

#1
Dunavska birtija / Odg: Bio sam na pecanju...🎣
Poslednja poruka pkv-pecaroš - danas u 15:48:48
Mene je isto danas ispirilo ajme. Još malo 1 maj a ja na vodi u Imax odjelu i vunenoj kapi. Nije baš ni da je pecalo al bilo je od manje mrene,plotice,deverike. Pliva to i dalje al da sam znao da će tako piriti ne bih na vodu izlazio.
#2
Dubinka & feeder / Odg: Monofil ili upredena stru...
Poslednja poruka Vlajko 1 - danas u 14:24:33
Jesenas sam na Dunavu pecao na dva fidera,jedan sa strunom,drugi sa monofilom.Pecalo se na nekih 25-30m,hranilicama 80-120g.Pecanje neuporedivo udobnije sa strunom.Monofil se tegli i izvlacenje hranilice se mnogo teze izvodi,cak se i mnogo vise zapinje o prepreke.Spadanja ribe kod pecanja strunom nisam imao,i nisam koristio gumu.Na Tamisu mi se vise svidja kada koristim monofil,Na Tisi kao na Dunavu bolja mi je struna.Tako nekako se meni slozilo,sto je voda jaca i dublja,ide struna. smiley033
#3
Dunavska birtija / Odg: Bio sam na pecanju...🎣
Poslednja poruka DakiNS - danas u 14:17:38
Posle 6 meseci bolovanja, konačno se odvažio da odem na vodu. Da sam izabrao dan nisam, vetar čupa uši, ali želja je prevladala. Pošto levu nogu ne mogu da savjem u kolenu , skoro sam se dva puta okupao jer čamac u koji sam seo je vrlo nestabilan.Dobio inekciju adrenalina i odmah mi bolje.

#4
 :smiley: Katastrofa, aj da pijem iz flaše, nego iz bidona!  :sad:  :cheesy:

#5
Poslednja poruka pkv-pecaroš - danas u 11:45:12
Ove Filex 3040 BN su mi se pokazale dobrima. Vadio šarana od gotovo kilogram i pol,mrene,ne ispravlja se cijena 1.60 eura dok je Gamakatsu puno skuplja.

#6
Poslednja poruka vladimir022 - danas u 10:04:59
U zadnje vreme u nedostatku gamakatsu 2210 i 2260 uzimam filfishing takvog oblika i sasvim ok udice, nikakvu ja tu veliku razliku ne vidim, a kesica cini mi se 90 din.

Sent from my RMX3370 using Tapatalk

#7
Poslednja poruka glos - danas u 07:02:43
Vjerujem ti skvrl. Samo kada bi znao da ću kao ti pogoditi pravo. Pa i one skupe spatule za kuhinju, Pirge, a i Dick, se krive i kidaju, dok kineske špahle za malterisanje vječno trpe sva savijanja. Tu hebe lud zbunjenoga u industriji pa ko koga bolje izlevati.
Daiva role .. vijcima se glave odma izgule, plastično tjelo koje zovu zajonom se pri prvom otvaranju u rupi, ležištu tih vijaka kruni, troši..

Meni se juče opet ispravila udica osmica, ne ta opisana ali isto markirana, sa nekim imenom, iz Ribarskih voda, ( Laki je rekao da mu ne valjaju, predebele, zaboravio sam naziv - ime, marke, ali nisu skupe ) na lagano pretezanje da se izvuče iz kamena.
Struna je tu faktor rizika. Ne isteže se i time lakše ispravlja. Bolji je silk, što stalno govorim. Manje i onu travu - alge kači i nosi, silk, u struji što plovi. Struna sve kao šmirgla zakači i drži na sebi.

P.S. Uhvatio sam 4 krupnooke deverike, kao dlan, na duži predvez od Jamalovog. Primjetim da samo kratko drmne i ostavlja, taj od 6-7 cm pa stavio od 30, i počeo dobijati. Pustio sam ih odma, bez njakanja u čuvarkama. Na crviće, žive. Opet primjetim da taj u R vodama prodaje sa brašnom u kutijici crve, što ne valja, jer postanu pucljivi. Drob im ispada nakon uboda.

P.S.S Za razliku od Mate Goliath 4000 i Daiwa Fuego 6000 , Maver Ostellato 4000 primjetno lošije slaže strunu. Pri odmotavanju, izbačaju, stvaraju se zapinjanja i otpori. Ne na vodi nego u sobi. Sada premotavam da vidim di sam oštetio strune onim svojim od kišobranskih žica polugama za zvonca. Juče mi jednu 0.16 Mate SB strunu pri kontri ribi tu presjeklo. Na mjestu di preklapa, drži silk, taj "alarm" moj. Posle sam ciljano izvlačeći drugu ribu prošao di sam taj kraj strune odsječene u vodi očekivao, i nakačio je, izvukao. Samo je olovo - hranilica, a i riba, dole ostala jer je u rukom izvlačenju kamen, smeće, našla.

Ps3, našao sam ali samo na početku što znači ne tamo di je alarm držao, nit dve-tri na par mjesta, okrzano, što je OK. Evo slike sistema. Dole je magnet za noževe, jak, pouzdan.

#8
Poslednja poruka kiraj - danas u 06:33:05
Takođe sam uzimao ovakve udice ali 100 komada,čisto iz radoznalosti.Izgledaju baš dobro.
#9
Poslednja poruka skvrl - juče u 22:26:32
Iako kolege ne pecam na fider nego na dubinku al dodje mu veoma slicno, cak na jednom zbog klinca i postavim hranilicu (fider sistem) on je video na internetu i emisijama pa voli...
Posto je u pitanju Dunav skroz sam batalio te tanke udice koje riba moze da ispravi isto kao i te skupe i iako skeptican sa Alija sam prosle sezone narucio pakovanje od 600 udica za manje od 600 dinara.
Udice su zaista dobre, ostre i nema sanse da se otvore, isprave, cak i najmanji modeli.
Nisu bas za crvice (iako ja povremeno pecam i na crve, pogotovo sad u prolece), vise su za gliste, zito i secerac. Ranije za plovak sam koristio Owner. Ima i njih dobrih koje se ne otvaraju naravno ali to kosta... Cisto da budete svesni da postoji i ova varijanta, necije standarde i potrebe, kao i moje, ce zadovoljiti za manje od 1 dinar po udici! Nisam dosad imao problem sa ostrinom, otvaranjem i spadanjem riba cak i kad ih koristim vise pecanja uzastopno jer sisteme menjam onda kad ih pokidam  :shocked: .
Na camcu su mi, ne mogu sad da slikam kutijicu ali evo slika sa Alija, potpuno su verodostojne.

#10
Dunavska birtija / Odg: Galerija ulova & Bio sam ...
Poslednja poruka skvrl - juče u 20:05:28
Kolega, drago mi je da su uspomene lepe!  :tongue: . Nema lepših od takvih sećanja  :thumbup:.