Klen na varalicu

Započeo Hauba, 16 Septembar 2009, 08:28:30

alexdja

Za pastrmku vobler, leptir i mušica, ali zavisi od vode, ne možeš svuda da bacaš sve varalice...

Nema više divljeg bučka. :no:

milosljuba

Recimo na jezeru? Koje velicine varalice?

Wrangler

Po meni trojka maksimum.
.. i tako na kraju godine u kojoj sam potrosio 365 kondoma,ja ih sve sakupim,istopim i od njih napravim gumu na kojoj pise "GOOD YEAR !!!

alexdja

Vobler dubokoronac ~7cm (5-7)...

Recimo na Lisinskom jezeru, što sam zaključio, a i po mnogima (tamošnjim pecarošima) najbolji izbor...

Bacalo se svašta ali recimo da su generalno vobleri najbolje prolazili (u dubini), pa i leptiri, takođe ništa veliko...
       Nema više divljeg bučka. :no:

Varalicar14

Jel moze neki savet za klena , vec niz godina pecam smudja i bucova na rekama , ali sa klenom uopste nemam iskustva . Planirao sam da letujem na Zlatiboru pa cu otici do Kokinog broda ili Zlatarskog jezera pa sam cuo da tu ima smudja i klena .. sta bi ste mi preporucili za klena koje varalice(voblere)?  :huh: :huh:

Hvala unapred :) :cheesy:

tomo drogba

jućer otišo nas vodu na sat vremena i došo ovaj ljepotan!!
Rođen da peca a teraju ga da radi!!!!

juzba

Neki dan sam se i ja s njima zabavljao, par solidnih klenova i par nerealiziranih udaraca.
Mi ništa ne obećavamo i to ispunjavamo! Bolje junački pobjeći, nego kukavički poginuti!
Ko izgubi dobitak, dobije gubitak! Bolje ispasti budala nego iz vlaka!
Bolje živjeti cijeli život bogat nego sedam dana u siromaštvu!

varalicar13579

Klen mi je jedna od omiljenih riba.Imam dosta iskustva sa varalicarenjem klena.Sitnije komade najbolje hvatam sa Meppsovima 0,1,2.Od voblera dobro su mi se pokazali Goldy Vibro Max.Predobri voblercici za klena i sitnog bucova.Ujka BD4 me takodje lepo iznenadio na proslom pecanju.Pecam na Velikoj Moravi.Najbolje su mi se pokazali sto prirodniji dekori.Moze jedino neki zuti drecavi,ali npr. firetiger ili neke roze,zelene varijante ne dolaze u obzir.Moze i tako da se ubode po neki,ali na sto prirodniji dekor bolje ide kod mene :) Lovim ga ili u kontratoku ili u brzaku,ali tamo gde je bas plitka voda.Nadjem neki brzak,1m dubine,nakacim neki voblercic i polako ga provlacim i klencuga je tu :) U kontratoku i zatisjima,zalivima sam isto imao extra rezultate.Pokusavao sam na varalice,kao skakavce i tako to,ali mi ne ide nesto.Bolje ide na klasicne voblercice u obliku ribe.A i malo paznje bih da posvetim vobleru Ujka BD4.Prosli put sam ga prvi put isprobao.Stvarno je dobar.Evo na primer,nasao sam prosli put jedno extra mesto za klena.Plitak brzak.Beovice se bacakaju,beze,a vidim da nisu bucovi nego bas klenovi.Bacakaju se i oni po povrsini.Lovi jato,samo vri.Uzmem ja Mepps 2,da izvucem nekog solidnog,bacim 2-3 puta,nista.Uzmem ja neki vobler,nista,drugi vobler,nista,neki no name leptir,nista.I onda se setim ove nove varalice.Bacim je ja jednom krenem da namotavam onako ravnomerno,ne prebrzo,ne presporo i posle 1,2 m namotane strune udarac :D Pustim ga ja malo da se zamori i izvucem ga ja na kraju.Fin klen.Nista posebno,ali Ujka izvlaci ribu,tamo gde drugo nece.Sad idem malo offtopic,ali moram da pomenem.Samo sto sam stigao na pecanje,stavim ja ujku cisto onako ga provucem kroz plicak (20 cm dubine),nisam ni zabacio i niotkud mi izleti bucov 30 cm odprilike i pokupi ga.Vobler je stvarno  :ok: :ok: :ok: To si neka moja iskustva.Nadam se da sam pomogao :)  smiley033 smiley033 smiley033 :cheesy:

Citat: RedZmaja poslato 22 April 2012, 21:21:25
Kao klinac sa 12god na Moravici kod Soko Banje upecao sam na recne racice klena od 1,35 kg. Bio sam atrakcija za jedno stotinak ljudi koju su se kupali u tom trenutku. Mozete da zamislite ljudi se kupaju pored vas a vi pecate i odjednom tras klencuga :))) Na varalice i voblere ga nisam lovio ali moram da probam ako opet pudem otisao do Soko Banje. par godina kasnije sam rukama uhvatio jednog oko kilograma i to rukama u plicaku :))) Oce me taj klen, steta sto ga nema u mojoj reci :))
E bas tako nesto se i meni desilo.Dok sam kretao da pecam klena uhvatio sam u maloj recici jednog oko 1 kg.Pecao sam na malu udicu,na crva,dubinski (ne pravi dubinac,samo stegnem obicno plovkarosko olovo od 2 gr na 10 cm od udice i to je to).Pecao sam sitne klencice itd.I padne meni na pamet da ja malu potocnu mrenu koju sam upecao stavim na udicu i probam.Zabacim ja i posle mozda 1 min udarac.Savio se stap hoce u vodu da ode. :D Ja kontriram i izvucem ga posle malo duze borbe,posto je reka bas mala,tako da mi se jedno 5,6 puta zavlacio u neku trsku kod samo obale. :) Inace vobleri i varalice su za klena ubistvo.Samo treba imati iskustva i to je to. :)

Wrangler

Moj najveći klen do sada je imao okruglo 3 kg izvagan odmah posle izvlačenja, ujutro odem da ga prijavim za ligu trofeja a on teži 2.800 g, preko noći kalirao 200 g ali nema veze te godine je bio najveći i za njega sam dobio kormoranov varaličarski štap. Takođe je uhvaćen na ujku (sivog).

varalicar13579

Svaka cast!  :tongue: :tongue: :tongue: Glavonja je  :ok: :ok: :ok: :) Bistro!

Gde si ga uhvatio?Koji grad,reka,jezero?

Hemingway

Sinoc dva Klena po 1,5kg na Vobler Bombic Fat od Dok-a ... to me iznenadilo jer je to ipak malo krupan Vobler ...
ali su ga grunuli kao da je neka sica  :ok:
,,Starac i more"
,,Dunav mi u Venama "
"Zamislite koja bi tisina nastala kada bi ljudi govorili samo o onome sto znaju." - Karel Capek

varalicar13579

Ja sam danas fino prosao :) Ja i drug smo za manje od 1h imali 6 klenova i jednog bucova.Bucova smo pustili u Moravu,a klenove smo poneli i pustili u reku Belicu.Jedan klen je bio bas dobar.Bacao sam razne voblere,ali je danas samo Mepsa hteo,nista drugo. Bistro! :))

Hemingway

imajte opreza prema takvim rabotama ... dobro situaciju studirajte prije nego sto neku ribu negdje prebacujete .. ako je nije tu bilo znaci i da nema za nje adekvatne hrane tu ... ili ce tek vecu stetu napraviti na endemskim vrstama u toj vodi ili je cak iskorijeniti ...  smiley033
,,Starac i more"
,,Dunav mi u Venama "

sampionce

Evo ga jedan kapitalac od juce.
Reka Rona (gornji tok) u Francuskoj - okolina Bellegarde-sur-Valserine.
Klen 2.8 kg, 74 cm.

Pribor:
- Stap Greys GRX 2.70m (15-45g)
- Masinica ABU Suverän 2000
- Pletenica Berkley Fireline 20lbs (crystal)
- Vobler Risto Rap 7cm (boja Shad)

Prosle nedelje sam imao jos veceg (preko 3 kg) ali sam potpuno zaboravio da ga snimim...

Bistro!

Citat: Hemingway poslato 07 Oktobar 2012, 11:43:59
Nista ne brini.U Belici klenovi zive od ko zna koje godine.Tu su domaci :D :D :D Mi ih ubacujemo samo zato sto je ovog leta doslo do isusivanja jednog dela,tako da je njihova populacija visestruko smanjena.Bas zato bucove npr. pustamo,a klenove donosimo ovde :) Pozdrav!  smiley033 smiley033 smiley033

Juce smo ubacili jos 10 komada.Danas idemo malo da propratimo situaciju,jer je taj deo ogranicen branom u nizvodnom delu,a uzvodno jednim visokim vodopadom.Duzina tog dela je mozda 300m.U prolece tu bude visoka voda,tako da mogu da se krecu,ali leti je bas niska.Vec sam pricao da se tokom najvecih vrucina sad u avgustu desilo skoro totalno presusivanje prvi put u istoriji ove reke,koja postoji ko zna koliko stotina godina,mozda i vise.  :smiley: :smiley: