Izrada boila

Započeo srdjan, 26 Mart 2009, 19:19:12

Sokan

Sto se mene tice bicu slobodan da dam recept za boilu koju koristim na kratkim pecanjima i jako lepo peca. Ne takmicim se niti planiram da krenem tim vodama tako da ne stresiram se ako neko zna recepte mojih mamaca.

BANANA-SQUID

1 ml cream cajouser NUTRA
5 ml zasladjivac
10 kapi n butyric
5-20 ml hemp ulje ( temeperatura vode diktira doziranje)
15 ml attract natural SBS

20 gr cc moore fluo yellow boja (moze a i ne mora. Dodati u jaja ako se koristi.)

OBAVEZNO - ako parite boile GLM dozirajte u jaja da se rasporedi po miksu, ako kuvate boile, GLM dozirati spolja u miksturi -> 30 gr glm + 15 ml attract natural + 50 ml vode. Promuckati i sjediniti i tretirati mlake boile. Po boilama ce nakon susenja ostati male mrvice. Fora za miksturu pokupljena od kolege sa foruma markonija. Probana nedavno u zmajevu i pivnicama i radi bolesno boila.

N BUTYRIC - razblazite sa malko vode i fljas u jaja. Nikako bez ovoga jer se zgrusava u dodiru sa jajima.

Ovo moze prostije, moze i komplikovanije, na Vama je. Bistro !

Spojene poruke: 26 Avgust 2021, 12:14:17

E ovako, buduci da sam 19. agusta u Zmajevu pecao 12 h sa ovom boilom, da dam neki izvestaj. Poneo sam oko 10 kg spoda i 3 kile banana squid boile. Pecao sam na poziciji 12 (stara 9) na nekih 75 metara uz levu stranu pozicije i na 95 metara skroz desno sa jednim stapom i pva cackao i jurio ribu koja se u daljini prevrtala izmedju trske. Povremeno sam treci stap bacao i na prolaz uz desnu stranu pozicije i cackao. Rezultat je bio 22 ribe za 12 h. Pocelo veoma dinamicno, kada sam dosao redjali su se dupli ranovi, pa sam smarao cuvara jezera da malo asistira. Kasnije se situacija smirila i udarci su bili bas kako treba. Na nekih pola sata do 40 minuta po mojoj proceni.  Boila je jako lepo pecala, hook bait sam dipovao u cist squid i u cistu bananu. U kombinaciji sa squid dipom je davala rezultat. Ribe su bile od 2 pa do 7-8 kg i par komada oko 10 kg. Jutarnje ludilo je bilo toliko da sam bezveze stavio telefon da snimim run i kada sam stisnuo dugme za snimanje, nakon tri sekunde dobijem udarac.
Boile sam dodavao u spod mrvljene i cele, PVA sam kombinovao, po koji stap sa celim boilama na pva konac i mrvljene boile u pva kesicu da malo napravim maglu na spotu.

Spojene poruke: 27 Avgust 2021, 14:59:16

Idemo dalje za iste pare, jedna boila koju koristim u letnjem periodu, od kako pravim svoj Monster Crab, koristim je slabije, ali fino peca. Trenutno je u zamrzivacu nekih 4 kilograma pa ce ici na vodu pa ce i za nju ici izvestaj.

PACIFIK TUNA

1 ml spicy cajouser nutra
15 ml liquid liver
15 ml Salmon ulje

1. CC MOORE ovaj liquid preporucuje do 100 ml na kilo, ja upola stavljam i fino radi, ovu dozu preporucenu nisam probao.
2. Sa uljem ne treba preterivati jer ga ima i u likvidu.
3. Likvid je PVA friendly tako da slobodno dipovati mamac i pva u njega.
4. Boila je fantasticno radila u kombinaciji sa pop up bananom ili ananasom.

Ovo je taj likvid, ima da se kupi kod uvoznika na kp oko 16€ izadje pola litre likvida.
Ovo se moze uprostiti, moze jos zakomplikovati, nek budzet odredi, po meni je ovo neka fina varijanta za slobodno pecanje.

markoni

Kakva su Vam iskustva sa Imperial Baits, da li je neko koristio amino pripravke ove firme?

kobalt

ne kupuj.sbs  amino i liver liuqid.hermeticki zatvoreno a uvek i sveze.

Marko T.

Pozdrav Sokane, sta predlažeš od gotovih mikseva za ovu kombinaciju...S/BANANA?

Sokan

Pozdrav, na gotivim sam samo tunu radio na cc moore tuna miksu i nista drugo, nekako verujem svojim miksevima. Probaj kvalitetnije neke ne bi trebalo da bude greske.

milan.krstic

Pozdrav svima koji prate ovu temu.
Da li moze da se iskoristi ovaj mix za pravljenje boila? Nekad ranije sam zamesao jedno ovakvo pakovanje, ali sam pecao na feeder, i odlicno sam prosao na komercijali, a sad razmisljam da izrolam boile od mixa, pa me interesuje da li ce u toku kuvanja da se rastope, izgube svrhu, ili pak nesto trece.. Ako neko ima iskustva, neka javi.

🚤 Mene babo za tarabu vez'o, sto sam feeder na mrene potez'o 🚤

markoni

Kolega Kobalt, kasno sam procitao tvoj post. Evo da napisem, uopste nisam zadovoljan niti Liquid Amino niti Komplexom, za sada. Probani su na proverenim mixevima, i za cetiri dana na Savi nismo dobili ni jedan run. Riba je doduse bila neaktivna. Dobice  naravno jos minutaze pa ce konacno misljenje biti ovde napisano.

milan.krstic

Pa da odgovorim sam sebi... 😂😂😂

Gorepomenuta hrana kad se zamesa, odlicnog je kvaliteta, fantasticno se prave kuglice, ali prstima. Bilo koji vid rolanja ne moze, izadje lepa kobasica, kompaktna, taman kako treba, ali cim krene rolanje, raspada se. Nosam dodao jaja, vec onako fabricki kako stize u pakovanju.

Zatim sam smutio neki mix i dodao aromu s&o+banana, da probam novi roler, i zadovoljan sam rezultatima izrade, test na vodi tek predstoji.

🚤 Mene babo za tarabu vez'o, sto sam feeder na mrene potez'o 🚤

Sokan

Evo Vam i treci recept od Sokana, boila sa kojom otvaram svaku sezonu. Dadoh je neki dan jednom kolegi pa reko da okacim i javno. Nedavno sam odpecao 12 sati u Zmajevu i od nekoliko lepih sarana provukao se i amur od cc 19-20 kila.

Jagoda Skvid

15ml ATTRACT NATURAL
5ml ZASLADJIVAC
5-25 HEMP ULJE

Dobio sam dosta raznih pp poruka. Ljudi dosta nepoverljivo pristupaju ovim stvarima sto i razumem. Ja ovo kacim zarad mladjih kolega koji ne znaju na koja vrata da pokucaju, kao i ja sto nisam znao kome da se obratim. Mnogi su me i na kriv trag navodili, a retki rekli sta i kako. Da se razumemo, sa ovim boilama ne znam kako bi ko prosao na takmicenju posto se ne takmicim, koristim ih na slobodnim pecanjima i veoma sam zadovoljan razultatima. Onaj ko misli da je boila 99% uspeha u pecanju neka preispita sebe i svoje znanje. Ja jako cesto pokupim parfeme i gumu i odem jer me nekad mrzi da pravim boile i napecam se slatko. Toliko od mene kolege. Bistro !

Dril amura pre par dana u Zmajevu na gore pomenutu boilu.

Bee Happy

Ja sam taj kolega koji je dobio ovaj recept. Samo da se i javno zahvalim kolegi Sokanu na nesebičnosti. Malo je ljudi koji hoće da podele neki svoj recept sa nama koji tek krećemo da pravimo boile,sto u neku ruku i razumem jel treba i vremena i novca da se napravi dobra boila, ali isto tako kao sto Sokan reče nije sve ni u boili. Brate Sokane hvala još jednom i čujemo se.

Sokan

Nema na cemu, krivo mi je sto ne posedujem i vise znanja da podelim ovde, ali radimo na tome. Razlog je upravo taj sto je meni ovo hobi, ako bi dao nekom recept za sarmu, zasto ne bi i za boilu 😀. Oduvek su se ljudi lozili na dominaciju, svi da budu najbolji u svemu, bez konkurencije. Samo mi nije jasno zasto to prenose na ribolov kada se odavno od njega ne prezivljava, vec sluzi za hobi i rekreaciju.
Ne mora niko recept da da na gotovo, ali uzmi klinca nekog, sedi sa njim i objasni mu za sta se sta koristi, kako da slozi miks itd. Meni je samo jedan covek rekao sta i kako, ostalo sve tuc muc.
Ko zna engleski nek cita ko stranim sajtovima, moze mnogo vise da nadje.

09 Maj 2022, 10:42:09

24h u Pivnicama na Jagodu skvid ( recept koji sam okacio) i frantfursku. Nakon promenjene taktike i pva mamca brojao sam nekih 17-18 riba do dva ujutru. U dva ujutru digao stapove i nastavio da spavam. Jedno tri ribe dobre sam ostavio pod sajlom zbog zakasnele reakcije, uhvatio me san...zato sam i izvadio stapove napolje jer samo bi ribi stetio. I jagoda i frantfurska su pecali super, ali kada sam na istu dlaku stavio pola jagode pola frantfurske krenule su serije  smiley033

Jagoda

Frantfurska

17 Maj 2022, 19:21:41

Ponovo jagoda skvid i frantfurska u Pivnicama, box 4. Uz lud vetar i nevreme.

kiraj

Nije odavno pisano u ovoj temi ,da je osvežim.
Danas smo "učitelj" i ja ,uradili 20-setak kg .Boile su za kanal ali  nije koncentrat boila.

07 Mart 2024, 16:49:49
Danas kiša i hladno vreme ,sporije se suše .