TRIGA-Gotove boile

Započeo telekom, 01 Mart 2010, 20:36:15

Deki carp

Nije Darko nego Dejan. Tema je triga i nisam mogao da pisem o drugom mixu kojih ima dosta a i boljih. Da bi triga koja mirise kao kokosije g..... kako ja kazem za nju, proradila i dala potpunu atraktivnost moras da stavis dosta toga u nju. Kada bih ti napisao sta jos sve stavljam u nju za takmicenje da bi dobila na brzini, mislim da bi komentar bio ... Neke od tih kako ti kazes hemija nepiju vodu na dunavu pogotovo ne u vecim kolicinama.Nisi morao niski start odmah, mogao si da pitas ili da se neslozis sa nekim komponentama kao sto kaze keltan. Naravno da je i moja sujeta proradila i iz toga je proistekao onaj komentar. Nema veze mislim da smo se sporazumeli i da bi trebali da dopunjujemo jedan drugog a ne da saljemo komentare ovog tipa kao prethodne. Sto se tice mene uvek cu da pomognem koliko mogu. pozzzz

U tome je poenta foruma i zdravog razuma drugari...  :wink: Došla je zima, dosadna i duga. smiley024 Tenzije prestaju kada sneg okopni.  smiley002

Kad smo kod trigge. Ja sam forsirao količinu koju sam dobio na probu i ništa nisam upecao.  Nisam joj dao dovoljnu "minutažu" ili je to jedan od onih bunar dana.

bogy man bites

Za gresku u imenu se jos jednom izvinjavam pisao sa telefona. Jeste tema triga stoga treba o njoj napisati i dobro i lose.
Ja imam veliku averziju prema gotovim mixevima i ne pecam na iste jer za mene je to samo preskupo brasno,a ubedjen sam da nemaju pola stvari u sebi koje navode da imaju.
To kad procitas onda uzmes triga liquda sipas i kad zabacis sarani se potuku dole odmah.
Tajna famozne trige je u likvidu koji ljudi koriste najcesce na mesne mixeve tj. mixeve sa ribljim brasnom ako neka koriste i budu u kalupu.
Tako da mix koji je kolega postavio mesni na nekoj od prethodnih strana  ukoliko se stave sve te komponente skoro ako ne i isto se dobije ali to dobrano kosta.
Iz mog iskustva na dobar mix naravno domaci je dovoljno 20ml trigalikvida i aroma posto najcesce koristim solar 3ml sem esterblenda ili nash jagoda 5ml uz dodavanje 100g vde aditiva od jagode sto se tice divlje vode.
Takva boila meni jako lepo peca i na komercijalama samo mora se baciti za pecanje bar 2kg.
Koliko sam probao i pecao ne znam cije arome koristis ali su po meni to prevelike doze pogotovo monstera koristim RH ne znam sta bi bilo da sipam 7 ili 10ml mislim da je to puno.Uvek sam bolje pecao sa manjim dozama arome na svim vodama.
Moje misljenje da ribu peca mix,a sve ostalo su dodatci koji ga mame da pojede nas mamac. Moze se boila poboljsati sa dodacima da bude lovniji atraktivniji,ali se takodje moze pokvariti jos kako da nasibas komponenti bruka i mislis sad cu ga odrati u vodi 6 tona kao u Backom jarku,a tebi svirne kad se ocese od najilon ili ne svirne uopste.
Deki nemoj da napises koliko jos stavis za takmicenje hemije uplasicu se!  :lol:
u Bogya svaka puska ubojita

Momci, vi ste potpuno promašili temu! Telekom je bio vrlo jasan kad je otvorio pitanje gotovih triga boila na rekama, a vi odoste u mikseve i recepte, pa još spominjete i komercijale i takmičenja...
Velik broj šarandzija nema afiniteta ni vremena da se upusti u kreiranje mikseva i pravljenje boila u sopstvenoj režiji, ali žele da probaju nešto novo na rekama, osim famoznog kukuruza.
I ja sam jedan od onih koji smatra da su tehnolozi u nutrabaitsu daleko bolji stručnjaci od mene za te stvari, samo sam u dilemi koja je od gotovih boila bolja ili lošija na ovoj ili onoj vodi, a što ne može da se utvrdi bez testiranja na vodi.
Kako te gotove boile nisu baš jeftine, tema je pokrenuta sa idejom da se razmene iskustva onih koji su je isprobali.
Ja sam te boile koristio na Tisi, sa i bez umakaljke, i imao lepih ulova, s tim što moram da kažem da su to sporadični slučajevi, jer se radilo o par kila boila koje sam koristio u instant pecanju. Nemam saznanja kako bi se triga boile pokazale u dužim kampanjama i sa većim količinama.

telekom

Poenta ove teme je bas to sto govori Top, da se pomogne u odabiru gotovih boila ( lovnih )  za instant pecanja na divljim vodama, posto je vremena malo ,a novaca jos manje, iz tog razloga doci do par proverenih i ovde na forumu objaviti!!Ova gotova boila nije losa treba joj malo vise vremena da proradi , ali verujte na nju malih komada nisam imao. I jos nesto znam provereno da je ova gotova boila pobedila na dva komercijalna takmicenja :wink:
Nauci coveka da peca i pecace zauvek

Bee Happy

Da li je dovoljno u gotov triga mix ubaciti samo jaja ili treba jos nesto da se dodaje?  :help:

Rakin

Treba dodati i triga likvid da bi upotpunio mix.

Trigga

Recept za mix od pre par stranica je moj(inace original recept je od Toni Milsa,ja sam ga malo korigovao) i pecao je stravicno dobro par godina...

Послато са SM-G901F уз помоћ Тапатока

Saran=Mama

A sta se desilo posle pa je prestao da lovi?

Trigga

Trazio sam hleba preko pogace,kao i svi,sto sam vise stvari dodavao sve je losije i losije pecao i na kraju sam batalio i okrenuo se drugim mixevima a ovaj zapostavio...