RIBOLOV ŠARANA & AMURA => Mamci & primame => Temu započeo: telekom poslato 15 Avgust 2012, 13:49:35

Naslov: Masterbih - Kresimir Kuri
Poruka od: telekom poslato 15 Avgust 2012, 13:49:35
Skoro sam video proizvode ove firme Masterbih - Kresimira Kurija, da li je neko pecao i kao je prolazio?
Poruka od: Goachild poslato 15 Avgust 2012, 14:07:10
Nema ih u prodaji kod nas u Srbiji. Video sam kod nekih naših test ribolovaca da su dobijali šarane na Masterbih proizvode (mikseve & komponente) Moguće je da iz BiH šalju pouzećem robu.  Treba ih kontaktirati putem e-maila sa sajta.  smiley033
Poruka od: Hemingway poslato 16 Novembar 2012, 19:52:47
Imamo jednog kolegu sa foruma sto je njihov test ribolovac ... Plut ..ako se nevaram ....
Poruka od: laki22 poslato 16 Novembar 2012, 20:42:10
imamo 3 komada
Poruka od: Hemingway poslato 16 Novembar 2012, 20:56:18
ko su drugi 2 ?
Poruka od: laki22 poslato 16 Novembar 2012, 20:57:56
imre i bamarin
Poruka od: telekom poslato 18 Novembar 2012, 07:10:24
Testeri kako ste prolazili na divljim vodama ( rekema ) i sa kojom boilom ?
Poruka od: TopMix poslato 18 Novembar 2012, 12:39:28
Ma da, sad ce da se poveravaju javnosti..., nemoj biti naivan. A ako se i jave, to ce biti marketinska prica
Poruka od: BokiOS poslato 18 Novembar 2012, 15:47:53
Vjerujem da bi svaka boila bila dobra i lovna samo se treba ribu nauciti na nju.Malo jesu skuplje a to je problem gotovog proizvoda za prihranu na dunavu jer bi trebala biti malo obilnija.Od masterbih boili na dunavu bih koristio Hi-atach jer su joj sastojci iz ljudske ishrane sa dodatcima mljevenih proteina i Scopex koja je po pricama dosta lovna.Ugl.mislim da nitko nebi pogrijesio kada bi izradio svoju boilu i sa svojim proizvodom hranio i lovio.
Poruka od: Hemingway poslato 18 Novembar 2012, 16:27:28

opet istog misljenja  :ok:
Poruka od: bdelitee poslato 30 Decembar 2012, 16:49:01
pozdrav kolege, evo ukratko da vam odgovorim a da nebude marketingski tekst.Kolege testeri se neoglasavaju iz prostog razloga  sto je jos rano za neke pouzdanije informacije proizvodi su novi i ne do kraja istestirani na nasim prostorima to jest tek je pocelo sa testovima.Testeri iz bivsih republika imaju vise informacija i po njihovim izvestajima ima osnova da ce u bliskoj buducnosti proizvodi Masterbih izbiti u sam vrh.I da nebude zabune posto je stavljen naslov Masterbih-Kresimir Kuri, vlasnik firme je Boris Ostojic i u okviru masterbih-a postoji program Kresimira K.Sto se tice Srbije jako malo je testiran i ti testovi idu u korist Masterbih-a.Znaci ocekuje nas jos dosta testiranja vise proizvoda tako da se prave informacije ocekuju tek sledece godine.
pozdrav svim kolegama od Masterbih test tima i Bistro u novoj 2013god

Poruka od: TopMix poslato 30 Decembar 2012, 19:39:05
Evo, ja se dobrovoljno prijavljujem da ih istestiram sledece sezone na Tisi. :smiley:
Poruka od: Keltan poslato 30 Decembar 2012, 19:51:51
Ko ce tebi verovati , samo se pitam...posle ovoga  :cheesy:

Poruka od: Imre poslato 30 Decembar 2012, 20:43:17

ovako...
ja sam test ribolovac što se tiče feeder prihrane od firme Masterbich..

ali hranu smo dobili već dosta kasno {ne njihovom krivicom}
tako da sam je samo jednom probao i upoređivao sa drugom hranom i ne mogu da kažem ni loše ni dobro, za to mi je potrebno više izlazaka i upoređivanja sa ostalim vrstama hrane..
onda ćete dobiti moje iskreno mišljenje o toj hrani.
Poruka od: TopMix poslato 30 Decembar 2012, 22:05:24
Citat: Keltan poslato 30 Decembar 2012, 19:51:51
Ko ce tebi verovati , samo se pitam...posle ovoga  :cheesy:

Ako prihvate moj predlog da testiram njihove boile, evo, javno obecavam da ce izvestaji biti 100% istiniti  :cool:
Poruka od: BokiOS poslato 30 Decembar 2012, 22:33:49
Mislim da su masterbihove boile dosta dobre,bio sam na jednoj vodi gdje su decki lovili sa njima i jako dobre rezultate su imali,krasne ribe.
Poruka od: Carp Lover poslato 10 Januar 2013, 00:49:45
Mogu reci i to da proizvodi iz saranske palete MasterBiH-a su svakako kvalitetni, uostalom kao i sto cete se uvjeriti nakon sto ih probate.

Kao i kolega bdelitee i ja sam dio testerskog tima. Ovdje na balkanu je simptomaticno da ljudi ne vjeruju novim stvarima na nasim prostorima i radije se okrecu onome sto je vec isprobano i vase komentare da ce nase obracanje vama (evo recimo moj komentar) da bude cisto marketinski u potpunosti shvatam, jer puno je onih koji daju samo na reklamu a pri tome im je kvalitet upitan.

Mi tamo se trudimo da kroz jednu iskrenu kritiku i iskreni osvrt na isprobani materijal, gazdi pomognemo da napravi sto bolji proizvod i svakako da i nama samim nije u cilju da ljude lazemo jer danas sutra znamo svi kako prolaze takve firme koje svoje korisnike lazu.

Eto necu dalje da blebetam, mozda cete se i pitati ko je sad ovaj iz vedra neba ali reci cu da sam odavno clan ovog foruma i samo ga fakticki citam a evo sada radi informacije sam odlucio da vam se i javim.

Pozdrav i neka vam je bistroooooo  smiley001

Ko zeli informaciju gdje moze da nabavi u Srbiji MasterBiH proizvode neka mi se obrati na pp pa cu da mu odgovorim.
Takodje i kolega bdelitee ce znati tu informaciju pa moze i njemu da se obratite.

Pozdrav i bistroooo  smiley001
Poruka od: TopMix poslato 10 Januar 2013, 15:03:12
"Ovdje na balkanu je simptomaticno da ljudi ne vjeruju novim stvarima na nasim prostorima i radije se okrecu onome sto je vec isprobano i vase komentare da ce nase obracanje vama (evo recimo moj komentar) da bude cisto marketinski u potpunosti shvatam, jer puno je onih koji daju samo na reklamu a pri tome im je kvalitet upitan."

Vidi, to je vecita dilema sarandzija. Toliko noviteta ima da sve da hoces, ne mozes sve da ispobas, a i nisi siguran sta je dobro,a sta nije bas tako dobro.
Evo, ja pecam na divljim vodama, uglavnom na kupovne boile. Posle nekoliko godina eksperimentisanja nasao sam par vrsta boila koje dobro rade na vodi gde pecam. I svaki put kad krecem na pecanje ponesem te boile (za vodu ne ispod 12-14 stepeni), a ponekad ponesem jos ponesto da probam. I onda stalna dilema, da li da eksperimentisem il da se drzim proverene stvari... Ipak ja nisam tester koji dobija za dz gomile boila. A nisu jeftine
Poruka od: Hemingway poslato 06 April 2015, 00:57:54
Ako cemo u pitanje stavljati boile kao prvo kao mamac vec cemo imati kritike u vidu ma nema od kukuruza boljeg mamaca itd... itd..
zivim na zapadu i u mogucnosti sam da dobijem ili kupim raznih firmi proizvode ...
jer se poznajem licno sa tim proizvodjacem ili sam sa njime u bilo kakvoj vezi ...
1.Berkley Gulp serija
2.Dynamite Baits
3.Baits of Glory
4.Finkelde
5.Top Secret
itd.. itd
ljudi su hvatali ili pecali Sarane gigante na te proizvode ...svi bez iznimka ... odnoseci se na obicne pecarose koji su sebi kupili 5kg boila
i sa njima pecali 2-3 pa i vise dana ...
i ja sam imao nekih srednjih do zalosnih rezultata na njih sve ... sta mogu reci za njih sve
da su lovne ... jesu... sve ... da!
a zasto nisam na njih ulovio na Savi Neckar ili Dunavu kapitalca ... jer nisam vremena proveo dovoljno na vodi i pecao ...
tako isto i za Masterbih proizvode mogu reci bez da sam ih probao -da su dobri i lovni..
idem cesto po sajmovima i gledam samo kako se to razvija ..taj biznis ...
sticem utisak da se veca prasina dize oko onih kao Korda-FOX-Dinamite Baits itd itd jer imaju jaci lobi iza sebe i vece novce za reklamu daju ...
dok ovi manji stagniraju na stalnim musterijama i to onima koji su ubijedjeni za te proizvode ... i na nekim novim koje dobiju putem sajma ...
Masterbih proizvodi ce imati svoju slavu i kupce isto kao i drugi ..  stvar je samo koliko ce ulagati u slavne pecarose i koliko ce oni imati fotografija sa kapitalcima ..

Dinamite Baits je napravio ugovor sa "Emir Carom" tek nakon njegovog ulova svjetskog rekorda "Mary"  koja je imala tada 37kg ...
nakon izvjesnog vremena je Markus Pelzer nju ulovio sa svojim boilama i tezinom od 39kg ...
sta se desava jedna te ista riba je njima svima za reklamu sluzila ... prije nekoliko godina brat od Emira Care .. Nermin Caro je ulovio tu ribu sa nevjerovatnom tezinom od 43kg ... u medjuvremenu je ta riba uginula ...
Belgijska jezera sa dzinovskim saranima sluzi vecini njima da ulove te kapitalce da bi se sa njima uslikali i za reklamu koristila ... mislim na te slavne firme ...
meni je simpaticno sto Masterbih koristi domace ribolovce kao testere i na domacim vodama... jer sto kod nas pali .... sta mislite sta ce napraviti na zapadu ?...
Borisu zelim mnogo uspjeha sa njegovim projektima i njegovim testerima
poseban pozdrav Kresimiru Kuri-ju
Poruka od: specialized poslato 06 April 2015, 01:29:05
Da li se mogu negde u Beogradu kupiti?
Poruka od: bakib poslato 06 April 2015, 16:12:19
Sve proizvode od Masterbih možeš naručiti preko sajata TotalCarp.rs
Ja sam naručivao više puta, izuzetno su profesionalni.
Poruka od: tonac poslato 06 April 2015, 19:18:31
Sta su rekli Dunavski sarani na masterbih ?
Poruka od: vlada1978. poslato 29 Decembar 2016, 12:52:28
Prvo poz.svim kolegama.Ja sam probao tj.kupio sam gotove boile (premium river 16mm.)mislim da se tako zovu,ja sam na njih na Kolubari imao nekolilo kidanja i dva komada jedan je bio 4kg. a ovaj drugi je bio malo manji.Pošto nisam imao više novca nego za jednu kesu,neznam (nije ovo nikakva reklama) ali po meni su dobre.A nije tačno da ono što je skupo nije dobro.Nije dzaba ona poslovica napisana. :wink:Pozdrav i bistro na vodi.
Poruka od: Ljusa poslato 07 Mart 2017, 23:30:34
Ja sam proletos kupio Masterbihove boile preko total carpa i odusevio sam se. Ovako, uzeo sam jedno pakovanje Tutti frutti, jedno pakovanje Monster Craba i jedno pakovanje Rivera. U zivotu nisam pecao na bolju boilu. Pecao sam i na Prologicove i na Top Secret i ko zna sta jos, ali Masterbih je RAZVALIO. Na Jegrickoj sam proletos bio i nahvatao sam se malih sarana od 1,5 do 3 kg, ali jesenas sa masterbihovim boilama uhvatio sam 5 sarana za 8 sati pecanja. 2kg, 5 kg, dva komada od oko 7 i 8 kg i amura od 11 kila. RAZBIJANJE. Takodje sam bio i u Maradiku, Basijani, Zmajevu, Crnom Viru... I svuda sam imao izuzetne rezultate. Za ove boile sam cuo tek prosle godine, nalateo sam na jednog sarandziju na jutjubu, zove se Igor Pavicic, inace je i njihov test ribolovac i nalozio sam se. Od sad samo masterbih proizvode uzimam. Svakome bi ih preporucio koga mrzi da sam mesi boile (kao sto mene mrzi :D). Topla prekoruka!
Poruka od: laki22 poslato 07 Mart 2017, 23:37:06
5 riba za 8 sati u zablju? tesko druze da je to razbijanje  :cheesy: :smiley:
Poruka od: vlada1978. poslato 08 Mart 2017, 09:17:50
Ljudi ja sam kao i što sam napisao prošli put ruku na srce zadovoljan na neki način,jer koristio sam od njih samo gotove boile.Pošto lovim isključivo na divljim vodama premijum-river,monster-crab i bela čokolada,sam koristio,ali sam ih koristio isključivo za udicu i mogu reći da su dobre.Originalno pakovanje je u vakumskoj kesi,piše MASTERBIH made in germani.Znači da je Nemački brend i proizvod.A pošto im je malo jača cena boili,prihranjivao sam kukuruzom sa tim aromama i primamama sa tim aromama uz poneku šaku boili logično,i u hranilicu takođe,malo je duži proces što kažu da prokine,onda je bila druga priča.Ali od hemije nisam ništa koristio od njih tako da neznam ali verovatno im je sve dobro.Postoji i onaj video klip na you-tube za njihovu primamu.Za kamen koji je stajao u primami i tada sam i saznao za njih.Ja sam za to da treba eksperimentisati,jer konkurencija je među njima velika i normalno svako od njih gleda da se nađe negde pri vrhu te tabele ribolovačke opreme itd.Pozdrav i bistro na vodi.
Poruka od: laki22 poslato 08 Mart 2017, 12:05:59
master-bih

sta mislis koja je skracenica za drzavu, bih :) nije za nemacku  :wink:
Poruka od: Ljusa poslato 08 Mart 2017, 12:15:17
@laki22 Jel treba da napominjem da sam upecao jos par sarana od kilogram, za koje ti ne treba meredov. Zabalj je prepun sitnih sarana, tako da je svaka riba preko 5kg za mene uspeh. Otkad su poribili sitnim saranom pre dve godine, samo sam dva puta izvadio veceg od 5 kg, a isao sam pecao na Zabalj jedno 10ak puta od tada. Proletos sam imao preko deset sarana od 1-2 kg za 5 sati pecanja. To je bilo par dana pred pocetak takmicenja, i znam da je dosta takmicara otkazalo ucesce bas zbog toga. Inace sto se tice masterbihovih boili, na svakoj vodi sam imao bolje  u odnosu na ranije mamce. Bistro!
Poruka od: laki22 poslato 08 Mart 2017, 12:31:14
ne treba, imas moj izvestaj u odgovarajucoj temi od kraja proslog leta. nismo imali ni jednog ispod 3 kg. a imali samo oko 20 tak riba. tako da, eto, za te pare ima i nesto mnogo bolje.
Poruka od: Ljusa poslato 08 Mart 2017, 13:13:05
Video sam tvoj izvestaj, lepe slike, i super ulov, svaka cast.  :thumbup: Ne znam na koje boile lovis, ali ja sam svojim prezadovoljan za sad. Jeste da nisu jeftine, ali vrede svaku paru. Na desetak pecanja do sad sa njima, uvek sam imao bar tri ribe. Sad krece sezona, pa bih voleo da odem na Cepel i Backi Jarak posto nikad nisam bio tamo, Jegricka se podrazumeva.  :smiley:
Poruka od: vlada1978. poslato 30 Mart 2017, 11:27:50
Pozdrav poštovane kolege i drugari.Interesuje me da li je neko probao PRO-MASTER METHOD MIX-masterbihov.Čitao sam naravno(svako o sebi najbolje)tekst na njihovom portalu i katalogu za 2017-u godinu a i razgovarao sam sa ovim dečkom što kupujem od njega masterbihove stvarčice kada sam u mogućnosti, on mi kaže da je malo kako ja to zovem "nafrizirana"jača pa može da se meša sa sopstvenom primamom kao npr.x-21 red itd.Može ovo jedno pakovanje da ti posluži za više izlazaka na vodu.Neznam cena jednog onog pakovanja od 1kg.je oko 6€,ali je isključivo za method varijantu.Ako je neko koristio neka napiše o čemu se radi i valja li te novce.Mada neverujem da je loše,ruku na srce do sada što god sam kupio od njih bilo je o.k.Pozdrav i bistro na vodi.
Naslov: Masterbih - Kresimir Kuri
Poruka od: mihabg poslato 30 Mart 2017, 11:58:14
Probao ja... Ne vredi!
Za te pare imas mnogo bolje varijante...