Koji kukuruz je najbolji za šarana?

Započeo bing, 04 Januar 2010, 09:14:31

comi

Posto pecam na Savi sarana evo kako ja hranim i pecam  :cheesy:
Klasican kuruz kuvam i hranim dva dana pre pecanja. Kako hranim?
Blato sa obale nalepim sto vise kuruza i napravim pogace da voda nebi nosila daleko od bacanja. Voda polako ispira blato i pusta kuruz, a i saran voli da rije po tvrdom blatu te mu dodje kao prirodni mamac. Pecam isklucivo na dlaku 2-3 zrna, skoljka, med i obican kuruz kombinacije... :ok:

Ljuba

Ove godine sam probao bas sve sto znam i ne znam ali još ni udarac nisam imao  :huh:

tonyboy

Kolege koje misle ozbiljno pecati na Dunavu ili Savi, trebaju imati na umu da to nisu ribnjaci i da se ne lovi 10 šarana po danu.
Na Dunavu sam najviše imao 3 kom. u jednom danu (5-7 kg težine ) a u pravilu to bude jedan ili maksimalno dva udarca, ali kad udari onda znam da je fatljika. Pa su tako prvi šarani koje sam upecao na Dunavu bili od 5 do 11 kg
NA Savi je situacija malo drugačija, dok na dunavu najviše udaraju ujutro, na Savi je akcija cijelu noć. Ali opet, ne udaraju samo šarani, nego naiđu krupne deverike, i krupne mrene. Znači opet dva - tri šarana plus dvije tri deverike ili mrena. Preko dana na Savi, na dobro hranjenom mjestu bude udarac ili dva krupnog amura, međutim ima dosta promašaja, i otkačivanja. Izuzetno su veliki i borbeni. Upravo zbog njih, i zbog velike količine deverike i mrene, potrebno je malo više prihranjivati nego na Dunavu.
Znači pecanje sa obale, koliko možeš kukuruz baciti rukom, toliko zabacuješ. Klasični klizni sistem sa olovom 80-100g i udica sa dlakom za 2-3 zrna. I dobro voditi računa da je mir i tišina dok se peca.

kabr1vlada

Kolege nisam uporedjivao komercijalni revir i divlju vodu,samo sam pitao sta je to dobro pecanje na sirov ambarac,posto je neko spomenuo da je za njega to najbolji i najefikasniji mamac i prihrana...samo sam pitao kako to izgleda da li su to serije pecanja pa on zna da je to najefikasnije ili kako vec...posto povucen iskustvom znam kako ovdasnji ribolovci prolaze kad samo forsiraju stari kukuruz...moja najveca serija je bila na divljoj vodi 12 riba od toga 8 izvadjenih ,sve ribe sam dobio na jedan izlazak u trajanju od 7sati pecanja,sve dobijeno na dva zrna obicnog starog kuvanog kukuruza....ali sa petodnevnom prihranom pre toga, na tom mestu sam pecao 4 dana i dobio ukupno 24 ribe ni jedan dan nisam pecao 24 h samo 5-7 sati....

Nikola 023

Pozz Vlado,ja sam pomenuo pecanje na suvi ambarac posto ga tako pecam poslednje 2-3 godine. Sarana aktivno pecam 15-ak godina i kao sto sam naveo u prethodnom postu,probao sam gomilu varijanti! Pecao sam ga i hranio na stari kuvani kukuruz bez ikakve hemije i aroma,zatim sam dodavao Amino Dop sa aromom scopexa,pa stari kuvani sa Sensas Carpix-om koji se odlicno pokazao jedne sezone,pa sam pravio boile,baku i deku,ananas,bananu,jagodu,javorov sirup... Sve su to varijante koje su davale sarana ali iziskuju vreme za pripremu kojeg nemam preterano. Varijantu sa ambarcem sam probao iz nevezanog,namestio sam novo mesto i poceo da ga hranim suvim ambarcem. Kad kazem suvi to znaci da ga ne potapam,jednostavno samo okrunjen sa klipa i izbuseno zrno za montazu. Koristim najlon 0.30,predvez od strune oko 15-ak cm,udicu cetvorku i klasicnu dlaku sa stoperom. Poceo sam da ga hranim sa proleca,intenzivno desetak dana. Teren je savrsen,obrastao trskom uz koju je dubina skoro dva metra. Dno je tvrdo. Obala je nepristupacna,kompletno obrasla trskom tako da pecarosa u sirokom krugu nema. Usekao sam trsku tako da mogu komotno da uparkiram i privezem camac. Ta prihrana ambarcem je brzo dala rezultat! Poceo je da se javlja krajem aprila i pecao sam ga do oktobra kada je naglo zahladelo. Nikada nisam preterivao sa prihranom,hranio sam ga dozirano,nekoliko casa od jogurta i to je to. Pre i posle svakog pecanja sam bacao po dve te jogurt case. Na pecanje odlazim uglavnom rano ujutro ili popodne oko 16h i ostajem do kasnog sumraka. Za jedno pecanje najvise je ulovljeno sest komada a najveci mi je bio 7 kg. Desavalo se koliko puta da nisam imao ni trzaja... Htedoh reci da sam prezadovoljan ambarcem kada se u obzir uzme par stvari,sama priprema hrane,utroseno vreme i novac kao i uspeh na vodi.

kabr1vlada

ni ja trenutno nemam toliko vremena tj u zadnjih godinu ipo ne izlazim tolijo na vodu,kod pecanja sarana na divljoj vodi iziskuje skoro svakodnevno izlazenje na vodu sto trenutno nmg sebi priustiti,i retko ko moze ;) ali period od 2009-2014 sam bas bas dosta provodio na vodi,i isprobao masu nacina i mamaca i nagledao se svega i svacega.ali iz iskustva period od polovine marta do polovine aprila sam izlazio 15-19,20h kasnije nisam dobijao ribu nije bilo potrebe ostajati duze,od polovine aprila do juna sam prekidao uopste tu izlaske zbog mresta i naglih oscilacija vode,samo povremeno dolazio sa malo hrane radi prihrane.od juna do novembra sam izlazio od 17-18h do 00-02h u zavisnosti vremena i aktivnosti...ako tu nedelju npr nisam mogao izlaziti u tom periodu pomerao sam izlazak 02-09h morao sam zbog posla namestati sebi i uklapati se...na mestu gde sam najintenzivnije pecao dubina je bila 1,5-2,5 metra. Daljina jako mala 15m iz ruke zabacaj samo pustanje mamca dole bukvalno..e sad kako sam primamljivao i hranio sa proleca nista preterano  5-6 kugli kao narandza i dve tri sake ambarcakuvanog do pucanja..kugla se sastojala od sledeceg skuvani ambarac oko 1kg se samwlje u masini za meso u to se doda 2-3 sake kuvanog ambarca saka manja konoplje pecene  u zrnu  sve se dobro izmesa u kanti doda se trecina po izboru gotove carp primame i doda betain i zasladjivac ili melasa..od mase se formiraju kugle koje se plasiraju na mesto oko kugli se baci dve sake ambarca i to je to...tako sam poceo kasnije sam samo nadogradjivao i pratio sta mi donosi najvise ribe...ova taktika je vrlo dobra kod uvodjenja boila gde se nepeca sa njima uopste slucaj u mom mestu i dan danas mozda nas par samo...polovine i celi boili ulaze u kuglu i kao ambarac idi okolo njih nema greske ovakvom pristupu,ali na divljoj vodi je uvek jedan stap na ambarcu ;)

Spojene poruke: 24 Jul 2016, 11:11:58

Citajuci tvoj post video sam da pecas do sumraka koeistis se nacinom kao i 90% pecarosa sa prvim mrakom kuci a taj prvi mrak njegovih sat dva znaju da bas daju ribu i to u seriji...smiri se sve na vodi i krece intenzivno hranjenje....

slabun69

Da li je neko probao i kakvi su utisci!?

Послато са Lenovo A5000 уз помоћ Тапатока

Aj brate prevedi, sta da gledam 20minut kako mesa kukuruz.

ima auto generated prevod, pa stavis na srpski. jes da brlja malo vise ali se da skontati sta sta prica

slabun69

U skracenoj verziji, kukuruz koji je prenocio u vodi, kuva 40 minuta, sipa u flase i dodaje vodu u kojoj su rastvoreni šećer, ili med, ili sta vec, aromu i suvi kvasac. To stoji na toplom mestu 4 dana i spremno je za pecanje i prihranu. Kaze da na taj nacin spremljen kukuruz dobar mamac i nije stetan za ribu!

Послато са Lenovo A5000 уз помоћ Тапатока

БУЏА БАБУШКА

Најбољи је Свети божићни кукуруз! За овај Божић сам из чеснице извукао Свето божићно зрно кукуруза и сачуваћу га за отварање сезоне . . .

Поздрав за Сркија :)

Ja cu ove sezone da probam sa raskuvanim kukuruzom kao onaj deda sto su ga snimali pre koju sezonu u Čarima ribolova. Malo ga prekuvam i stavljam direktno na udicu raspukla 2 zrna, a hranim s njim. Nikave arome, samo eventualno vanilin šećer. Da probam na najprostije moguće pa da vidim rezultat.

tonyboy

Imati ćeš dobre rezultate, zrno-dva na udicu i udri.

srdjo_

Rascvetani prekuvani volim staviti na dlaku ali dok kuvam stavim dosta secera
Bistro!!

dejansom

Citat: БУЏА БАБУШКА poslato 14 Januar 2017, 21:27:45

I meni se to zrno odlično pokazalo.  :cheesy: