Hrana u briketima za ribnjake

Započeo dushann, 11 Avgust 2010, 13:25:32

Ja imam sreće pa sam dobio 7-8 kg od druga .To su uzorci za analizu pa ima svih vrsta ( plivajućih i tonućih ) kao i veličina i oblika.Nisam još sve isprobao ali je Imre one koje sam poneo na Jegričku ( u Žabalj ) ocenio kao odlične.Mislim da se ovi peleti mogu vrlo lako dipovati raznim aromama da ne budu natur ali i ne mora.Sitniji su extra za method hranilice ali nakvašeni mogu i u grudvu pa u praćku...
Mislim da ne može da škodi ako se nabavi..samo +.... :wink:

Ova tema se pojavila baš u pravo vreme. Spremam se za godišnji i pecanje naravno pa sam hodnik pretvorio u poljoprivrednu apoteku.  :smiley: Ovih dana treba da pazarim i pelete o kojima sam pisao gore...

Misha

Elem , hteo sam da napisem da su ti ribnjacki peleti jako  za..bani  ! Prosle godine sam se u Stolivu uverio kako mlate krupnog shpara , oradu , brancina( orada i brancin nisu bili bas krupni , ali ih je bilo puno ) , upravo na ribnjacke pelete  ! U okolini Stoliva ima nekoliko ribnjaka  i prosto >>> NAVIKA JE CHUDO<<<  Chika Mile je zaglavljivao pelet u neku gamakatsu udicu i mlatio ih na plovak !!! Mislim da njihova ucinkovitost nije za *diskute* , ali je meni chudno da bas tako dobro rade i na moru !!!  :cheesy:

U pravu si Goa ., to što ću dobiti-kupiti su za uzgoj mlađi   i između ostalih komponenti sadrži i soju  :takoje: . Mislim da je njihova upotrebljivost u rekreativnom ribolovu zaista velika uz dodavanje letnjih aroma .A cena je smešna 2.5 e za 5 kg  :cheesy: (ni prezle nisu toliko ), samo zaheban Lala teško se odvaja od svojih briketića a godišnje potroši par tona... Inače njegov poznanik je na svom ribnjaku dopustio pecanje uz nadoknadu i došlo je do zagađenja vode  :huh: (samo prenosim).

Pelet između ostalog kada se preterano koristi zagađuje vodu. To je kada se koristi za tov ribe (tone). Piše u onim tabelama koliko i šta...  :takoje: Imam par kilograma od konoplje, hoću da ga kombinujem sa ovim gore i žitaricama.
Pelet može da se prelije csl-om.  :ok:

VooDoo_Chile

Za pecanje na reviru ih uvek koristim. Za divlje vode kako gde. U Đerdapu nisam hteo da ih forsiram, ali i kad sam ih nosio nisam imao šarana, jer smo uboli loše vreme.
Prethodni vikend smo bacili jedno 7-8 kg "Komponente" u Tamiš zajedno sa velikom kofom kukuruza, 5-6 kg boila, 2 kg konoplje, 2 kg tigrovog oraha i 2 kg šećerca. Hvatali smo lepe šarane, ali ne mogu da kažem da je zbog peleta kad smo bacili sve ovo drugo. Obzirom da se brzo tope i da ima tona sitne ribe i poneki rak na hrani, SIGURAN SAM DA NE ŠKODE!

Stigo materijal za ribnjačke prasice odma sam ubacio u vodu da proverim dal tonu.Tonu  :takoje: polako se otapaju i bubre  :ok: Sipao sam hladniju vodu oko 20 stepeni tako da će u topliju proces biti kraći

zankiki

Gde si ih nabavio? Ako ne može info ovde, daj PP

neko pije od sreće, neko pije od tuge, a ja pijem od juče...

Ma ne mora preko PP čovek drži ribnjake u blizini Zrenjanina ,ima stan blizu mog ali i pored toga sam morao da čekam 15-tak dana da se seti - nemam pojma ni kako se zove tip, a kamoli broj telefona i tako to  :rolleyes:. Javiću dal vrede jer ovih dana planiram da sa klincem isprobamo robu...  :takoje:

cica

Te pelete su za uzgoj mladji,imaju do 25% proteina . Dosta brzo se rastvaraju u vodi (30_ak min). Dobre su za primamu i sa kuvanom prekrupom (nokla) za pecanje bele ribe ! Ja licno ih prekrupim i uz jos malo dodataka pravim boile - daju lepe rezultate - !

Mogu reći da su pokazale jako lepe rezultate , uzeo sam i brašnastu smesu od kojih su briketi napravljeni pa sam ih plasirao blago ovlažene i zatvorene sa tom brašnastom hranom u većoj feeder hranilici. Kad pogledam njihov sastav i i prihrane koje se prodaju za duplo više para mogu reći da sam prezadovoljan .Malo smrdljaju al ribama to izgleda ne smeta (zbog prisustva mesnog brašna ). Jedino što treba obratiti pažnju je gde se čuva nikako najlonske kese- tu sam se zeznuo (oni papirni đžakovi su rešenje). Moja preporuka za ove briketiće (šarani , babuške i deverike su lepo reagovale  na ove smokije) :thumbup:

ni ja se ne bi bunio da mi to nabavis :D salu na stranu, to je extra dodatak prihrani ali sam ove god zab na njih. pocetkom godine smo hteli da kupimo dzak, medjutim proizvodnja je u bg-u, nisu tad jos krenuli sa proizvodnjom, zvali jos 3 puta i na kraju odustali. spit ih je imao i extra su, pogotovo za komercijale

Ja nisam primetio razliku na Savi i Kolubari kad u hranilicu udacim te saranske peletice za ribnjacko hranjenje i pelete za hranjenje golubova.  :huh:

SUPER BONUS

mislim ko zeli da napravi jeftinu a lovnu boilu moze da uzme u obzir da samlevene pelete mogu biti deo mixa .

Čoveku koji peca na DTD-sam nabavio smesu za pravljenje ribnjačkih peleta .Pošto je bila jesen bila je pojačana sa većom dozom mesnog brašna, dodao je još neke dodatke ,stimulatore,betain,pirinčano brašno i posle par dana hranjenja počeo je da peca,na nekim udicama je standardno koristio kukuruz ,a na drugima boile .Nedelju dana je odlično prolazio na kuglice ,a na kukuruz po neki.Onda se navuko rak  na kuglice ..i to je to  :cheesy: