Ribnjak Sakule

Započeo Imre, 21 Oktobar 2011, 20:40:58

AdolfSax

Ujutru idem u Sakule na ribnjak, tako da pisem posle kako smo prosli

mare care

Dodjite u Zemun...vas auto je vec kod nas!!!

speed_serb

Ja sam bio u subotu, stigao, pogledao i otišao (produžio sam na Tamiš). Gužva je bila tolika da bi se i Kinezi smorili (a bilo je i njih tog dana). Svako peca na onoliko štapova koliko je mogao da ponese ili koliko je imao!!! Voda se crveni od balerina... Video sam da su dobijali babušku, za štuku ne znam... Ko voli vašarsko pecanje za njega je ovo ok.

AdolfSax

kao sto rece speed_serb guzva u subotu bila da je to neopisivo. stigli smo oko pola 6, mrkli mrak i uspeli jedva da zauzmemo mesta. posle nas je ostalo jos par praznih mesta. inace, ulov los, par babuski ko saka i jedna oko 400g, stuka ni da pisne, saran takodje. momci pored nas imali kidanje i to je to. prica nam jedan momak da je navodno prosle nedelje imao oko 15kg babuski ne manjih od pola kg. da li je bio los dan ili se riba do sad izlovila, pitanje je....

Diksi13

Nije mi apsolutno jasno zasto se na jednom privatnom jezeru tako peca sa toliko stapova i bez ikakve kontrole ulova ribe.Bez obzira koliko ima ribe u tom jezeru sudbina mu je veoma mracna.Zato je pravi stampedo na ovom jezeru.

Блок_64

Pa verovatno prodaja dnevnih dozvola i prihod od istih su veci od rashoda odnesene ribe.
Узми шта можеш и не враћај ништа!

AdolfSax

imam samo utisak da ja ista prica kao i na svakoj drugoj komercijalnoj vodi. poribni se, nakon cega nastane masovno izlovljavanje koje traje par nedelja i posle toga bunar. ici cu verovatno opet za vikend, taman da testiram svoju teoriju  :cheesy:

Diksi13

Daj molim te posalji izvestaj ako budes isao jer se i ja vec dugo spremam da odem ali su me ovi dosadasnji izvestaji odvratili od toga.

knjigovodja

Bio ja danas od 11 do 3 popodne , imao jednu stuku od 2 kg . Pored mene covek imao istu stuku , kao da su sestre . Uglavnom su ljudi pecali babusku , neki su je imali dosta , a neki su vadili samo sitne komade . Probao sarana na boile tuti-fruti , kao prethodni put , ali nisam imao ni jedan udarac . Kratko sam bio , lepo se proveo , da nije bilo vetra koji mi je duvao u lice bilo bi sve OK .
Danas je opet bila guzva iako je vreme jutros i sinoc bilo sumnjivo , ako mislis da se lepo smestis , moja preporuka je da ides ranije .
Pozdrav , bistro.

ivanciki

Jedno pitanje za knjigovodju, koji sistemi se koriste za stuku...balerina, varalica, dubinac? Najvise me interesuje da li moze da se varalicari, obzirom na ogromnu guzvu, i da li ima trave? Hvala.

knjigovodja

Ja sam pecao na balerinu , na babuskicu srednje velicine . Koristim manju trokraku i obavezno sajlu . Svako od nas ima neku svoju finesu , koja je drugima bezveze , ja npr na treci krak zakacim koricu hleba i obavezno bacam prihranu za babusku ili belu ribu oko balerine . Meni daje rezultate , mada mi se jedan kolega smejao kada je video da bacam prihranu oko balerine , na koju sam kasnije dobio stuku .
Do sada sam tamo pecao samo dva puta , na delu blize ulazu . Jako je plitko , oko 60-70 cm pri obali , a i oko sredine nije mnogo dublje . Cuo sam da je drugi deo dublji cak oko 4 metra . Na prvom delu se saran uglavnom dobija zabacujuci blizu trske na suprotnoj strani . Malo je nezgodno kada duva vetar , zato sto su mesta po meni preblizu , pa cesto dolazi do mrsenja sa komsijom pri daljim izbacajima .
Kazem bio sam samo dva puta , prvi put sam dobio sarana od 5 kg na tuti-fruti boilu , a drugi put stukicu od 2 kg na balerinu .
Trave ima mnogo i nikog nisam video da baca varalicu u prvom delu revira .
Babuske su oko mene uglavnom pecali fiderom , ili plovkom na malo vecoj udaljenosti od obalu , mada sam ja prosli put dobio dve krupne na 3-4 metra od obale na cuk jagoda .
Cuvar mi je rekao da ce polovinom novembra ispustati vodu i prebacivati ribu i pretpostavljam da ce to biti kraj sezone .
Nadam se da su ti informacije koristile ,
pozdrav , bistro .

DRAGANJ

Posto se  u zadnje vreme dosta pise o ovom reviru,evo vam malo informacija.Prvi deo je sirine oko 40 metara i dubine u proseku oko 1,2m i tu se uglavnom peca babuska,nekad kao saka a ima dana kada udaraju i one oko pola kg,otprilike 5 do 10 kom za dan(mamac secerac i glista),takodje to je deo na kojem pokusavaju da dobiju sarana( dobije se jedan komad svaki drugi treci dan).Drugi deo je dublji prosecno oko 2,2m ali je pojas koji nije pokriven travom oko 8m,tu se uglavnom peca stuka, babuska je sitnija.Postoji i treci deo,skroz na kraju,dubina oko 1m sa dosta podvodne trave i sirine oko 5m,peca se babuska.Elem nas trojica smo bili u zadnjih 10 dana 4 puta,a rezultat je, ( saran....0, stuka.....1 od 1kg,1 od 700gr.....babuske oko 6kg,desetak od 300 do 500 gr)Sa obzirom da u proseku svakog dana ima oko 50 pecarosa, ulov od jednog ili nijednog sarana i po neki komad stuke vam daje jasnu sliku kako radi riba.Ali cete od gospodina koji naplacuje dozvole da cujete kako je juce solidno radila,a u toku dana smo mi doziveli na pitanje (kada se ponovo pojavio oko 13h)da li je negde nesto upecano,dobili odgovor da je u prednjem delu bilo tri krupne stuke.E posto se taj odgovor mogao cuti i prethodnih dana,jedan od nas trojice je obisao ceo revir i pitao svakog pecarosa(sto je potrajalo jedno 45 min),a odgovor je naravno bio 0 stuka.Tako da ako pitate gospodina Misu (tako se zove jedan od naplacivaca dozvola) dobicete uglavnom odgovor da je na drugom delu od onog na kojem vi pecate bilo solidnog ulova.PS moze i na varalicu,ali je voda prepuna zabacenih stapova(nema ogranicenja)pa je tako nesto skoro neizvodljivo,inace mesta se zauzimajo oko 06 00h.

AdolfSax

Bio sam opet juce, ali ne znam sta bih dodao, Draganj je sve rekao. Konstantno kruze price kako je "neko" prosle nedelje umlatio krupnu babusku od pola kile  ili stuku od 2kg pa navise. Taj "neko" je ocigledno mitolosko bice. Tako da trenutno slaba vajda od ovog jezera, cekam da se nivo vode popne.
Bolje biciklom na pecanje, nego mercedesom na posao

Ma kriju ribolovci ulov bas ce vecina da kaze...

AdolfSax

Ma jok rode, mesta su blizu jedna drugom, mozes zabacivati komsiji na plovak, tako da vidis sta se desava sa barem 10 ribolovaca oko tebe. Niko nista!