Ribnjak Bečej

Započeo kris84, 21 April 2011, 22:25:45

Milanche

Jeste, ima puno cverglana. Na crvića se uhvati u sekundi, a mesnu boilu od 12mm oglođe ni ne primetiš.

bojankan

e da je samo od 12mm ja sam stavljao i vece i jednostavno nestala je....kada bi se oni uklonili iz jezera bio bi to sjajan revir za pecanje.

Bio za vikend i jos se pitam kako mi spadaju mesne boile, dakle terpanjeros! A krv im jeb.. ima li igde vode da ih nema. >:(

sent from my Samsung GS3 using Tapatalk

rudy079

Juce bio na jezeru,celodnevno pecanje i druzenje sa rodbinom i prijateljima uz pice i jelo,malo se i pecalo malo vise se i jelo ,4 komada uhvacena u proseku neki 2-2,5 kg,i jedna prijatna  novost da sam upoznao clana foruma  djmisha77   smiley033 smiley033 smiley033 smiley033

konan_ns

Bili smo u nedelju i mogu vam reci da imam jako veliku dilemu sta reci kako sam se proveo, krenuli smo sa 4 feeder stapa montiranih za belu ribu ali to nije bilo moguce upecati od silnih manjova koji su se kacili cim zabacis i nisu birali sta i crve i kukuruz i psenica tako da zajedno sa plovkom kad se zbroji za 12 sati smo izvadili preko 50 komada bele samo na plovak sto smo izvadili sve jako sitno, ali druga strana medalje je da mi je na plovak dosao amur od kile i to je bila lepa borba i na feeder je dosao jedan saran od 1,4kg na crvice, mada su komsije imale i lepe komade od 5-10kg tako da za belu ribu moja preporuka je jegrica zabalj. tako sam ja prosao pa sad vi odlucite. cene su 350 din dan i 350 kg sarana

Juce bio i proveo lep dan. Ujutro oko 8h dosao jedan lep komad od oko 3kg i nakon pola sata jos jedno kvalitetno kidanje. Doduse predvez 0.18mm na weggler. Do kraja dana imao sam jos jedno 30 komada i kad ih sve saberes mozda je bilo 4kg ribe. :-[ Ti mali sarancici sve zivo uzimaju, 3 zrna kukuruza, pa i dve boile na dlaci. Koliko sam cuo signalizatori su svima cutali... Pecao na kukuruz u glavnom sa aromama sljive,jagode,banane i meda. Boile meso i neke cokoladne. Komsija do mene isto na meso i nista nije imao osim lomljena stapa, zvuk mi jos uvek zvoni u usima. Puce kao da ga je presekao nekim laserom :o

sent from my Samsung GS3 using Tapatalk

Sladjan

Da li moze neko da objasni kako se najlakse dolazi do jezera. Slika jezera (satelitska) bi takodje bila od pomoci.

rudy079

Iz kog pravcas dolazis?Ako dolazis iz NS  ,ide redom NS-B.Jarak-Temerin -B.Gradiste i izmedju  B.Gradista i Beceja sa leve strane puta je ne mozes ga promasiti ima i tabla i ispred je riblji restoran sa velikim parkingom.

kviskons

Sa desne strane, sa leve je kanal.

Google earth 45.571464  20.022994 geografske kordinate

rudy079

Izvinjavam se greska u koracima meni je sa leve strane ako idem iz Beceja,ako se ide iz NS onda je sa desne strane.Izvinjavam se jos jednom

Sladjan

Hvala za informacije. smiley033

Za ovu godinu dosta je bilo, ribnjak je zatvoren do proleca. Nadam se da ce zacepiti pukotinu u nasipu i malo ocistiti one sitne sarancice kako bi ubacili svezu ribu posto je dosta izlovljeno. Zbog te pukotine i nivo vode je bio nizak,sto je bio jedan od glavnih problema u toplim letnjim danima. Do proleca...

rudy079

Informacije iz prve ruke od Igora i Safeta (cuvari na jezeru) odronuta obala je popravljena,danas je pustena voda ,za 1.maj je otvaranje jezera ,dnevna dozvola je 400rsd,postavljena 4 reflektora, od ove godine se moze otkupiti uhvacena plemenita riba ,ali samo do 3kg tezine ostali se vracaju u vodu.Jedva cekam  rostilj,pivo,pecanje,zaje.ancija  itd.

Okrecem turu piva!

Sent from my GT-I9300

rudy079

Jezero je otvoren za 1.maj,ubaceno je 4T ribe izmedju 2-4 kg ,i neka manja kolicina amura i soma.Dnevna dozvola 400rsd.1. i 2. maj sam pecao ,prvi dan sam imao preko 30 komada ,nije bitno sta si zabacio uzimao je sve,drugi dan 12 komada .Nema vecih od 4kg ,ali se lepo moze napecati.