Revir Basiana-Donji Petrovci

Započeo žex.rašeta, 25 April 2012, 12:56:04

Juče sam imao priliku pri povratku sa pecanja da posetim ovaj revir u Sremu.Nalazi se na 20-tak km od St.Pazove prema Rumi.Jezero je nešto manjih dimenzija ( dužina 260m a širina 80-130 m) i ima lepo obeleženih 10 pozicija za pecanje.Dubina jezera je oko 1,5 m. Okolina jezera je pokošena i lepo uređena ali bez nekog zaklona ili hlada za ribolovce.
Kućica čuvara je i improvizovana kafanica a može se pojesti i pljeska,kobaja...
Dnevna dozvola je 600 din ( od 06h-18h ) a moguće je i noćno pecanje kao i vikend pecanje. Čuvar mi kaže da je u jezeru 5 tona šarana vel.od 2-14kg.Ovde se održavaju razni kupovi i takmičenja.Opremu je dozvoljeno dovesti do mesta i pri polasku ponovo ući autom radi utovara opreme.Parking je uz kućicu na 20m od jezera.
Evo nekoliko fotografija koje je Kris84 napravio..... smiley033

kris84

Inače postoji i manje jezero za plovkaroše koje izgleda ovako

A prilikom obilaska revira naišli smo na 2 radnika koji su baš u tom trenutku uživali u pauzi sa LAVOM  :lol:  :lol:  :lol:

Ako već ne može živeti od pecanja, čovek može da živi za pecanje. I u najmračnijim vremenima čovek koji peca je slobodan čovek.
S pravom da cele zime sanja, a celo proleće, leto i jesen čeka ribu svog života.

Pa nećemo valjda kao ti na šaranskom reviru jesti sladoled  smiley115......na ovom reviru ima frižidera i nijedan nije Frikom....
Ali bio si fotograf pa ti opraštamo.... :cheesy:

razotevs

Bio sam u nedelju na ovom jezeru i imao 3 komada, jedno otkacinjanje i par promasaja. 4.5g, 8,5 i jedan 5-6kg nisam tog merio.

Par slika sa jezera

Neko je i uzivao,

preuzeto sa drugog foruma>

pravilnik jezera Basiana za 2013god

-vreme pecanja -dan- 06-18h -noc- 18-06h
-ulaz kolima do mesta,istovar pribora ,vracanje kola na parking,placanje dozvole
-peca se sa 3 stapa
-podmetac za ribu je OBAVEZAN,ako se to ne poseduje moze da se iznajmi na jezeru po ceni od 100din i u kakvom stanju je zaduzen tako se i vraca
-prilikom vadjenja ribe podmetac OBAVEZNO mora biti mokar
-prilikom slikanja sa ribom,ribu ne dizati visoko tj.zabranjeno slikanje u stojecem polozaju pecarosa (zna se zbog cega)
-kada se zavrsi sa pecanjem OBAVEZNO cuvar mora prisustvovati pakovanju,a cuvar se obavestava o tome kada se dolazi na parking po kola.
SVE OVO JE BILO OBAVEZNO I PRETHODNIH GODINA ALI SE NIJE PRIDRZAVALO,I JOS JEDNOM NAPOMINJEM U VEZI PODMETACA OBAVEZAN JE. Hvala na razumevanju

NESTO NOVO

od ove godine popust na dozvole ce biti sledeci;

uzimanje odjednom 10 dozvola cena ce biti manja za 15%
uzimanje odjednom 20 dozvola cena ce biti manja za 30%
pecanje na plovak i sva upecana babuska moze da se nosi (ubaceno prosle godine 1500kg babuske proseka 10u kilu)
za pecarose koji bih da peku rostilj ili kuvaju, moze da se obezbedi sve sto Vam je potrebno da se ne bih dodatno opterecivali
restoran je u radu non stop gde mozete po pristupacnim cenama naruciti riblju corbu ,girice ,rostilj,palacinke i td.i
pice po povoljnim cenama.
ZA SVE INFORMACIJE POZOVITE ;060-0-477-321
                                                           064-906-89-87

BICE NAM DRAGO DA VAS UGOSTIMO   REVIR   BASIANA

mala statistika sto se tice manica ,regana ili cverglana,zavisi kako ga ko zove,prosle godine je sa dva kaveza izvadjeno 1150kg.Za ovu godinu je spremno 5 kaveza koi su vec na jezeru i postavljeni ,a jos 5 su u izradi tako da se nadam da cemo se resiti ako je to ikako moguce, ili barem znatno smanjiti ako je to uopste moguce.
Svake godine krajem februara dolazi voda u kanal, iz kojeg se jezero snabdeva vodom tako da se nadam da ce i sada biti.Nivo vode u jezeru ce se podici za jos max. 1m,a to sve zavisi od dotoka vode u kanal.

Novosti sa revira:

sutra pocinemo radove sto se tice kanala pored jezera ,a to znaci razmuljivanje jednog dela kanala,posto svake godine taj kanal zamulji 10-20cm tako da cemo  probati jedan deo toga ocistiti zbog vece rezerve vode koju bih vec za par dana ubacivali pumpom u jezero.E sada ako ta varijanta ne uspe onda samo cekati da se priroda smiluje

Danas dizani kavezi ,samo u jednom oko dve kile cverglana i cetiri raka   i njemu hladno

Rakovi, - trebalo bi da je voda dobrog kvaliteta ali su nezgodni za boile

Image Hosted by ImageShack.us

Strelac

kolege,da li ima neko informaciju da li se nesto desava na basiani.otisao bih u nedelju prvi put,pa cisto da znam....

razotevs

Pa peca se redovno, pre dve nedelje je bilo takmicenje. Nisam siguran ima li ga ovaj vikend.

Ja tamo rado svravam jer je domacin dobar, dobar je ambijent i lepo je jezero. Riba je zdrava i borbena. Mozda i ja budem na jezeru u nedelju, jos ne znam zbog nekih obaveza...

Kontakt telefoni su:
060-0-477-321
064-906-89-87

Slobodno nazovi i pitaj za sve informacije

Strelac

hvala ti puno i nadam se da ce vreme posluziti u nedelju(samo da ne duva vetar)...i da se naravno vidimo....pozrav

razotevs

U nedelju sam se nameračio da zabacim i odlučio da izbor bude Basiana iz nekoliko razloga:
- Dosta široko jezero (za mene)
- Domaćinska atmosfera
- Testiranje nove opreme (rakete i spod štapa) za dužine izbačaja

Zbog porodičnih obaveza nisam mogao da odem ranije i tek oko 10:30 sam stigao na jezero. Dan ranije rezervisao sam poziciju 6. Kad sam došao duvao je vetar koji se kasnije pojačao tako da je bilo prilično hladno. Pozicija 1,4,5,9 su bile već zauzete mada ni oni nisu stigli rano.
Ja sam zabacio sisteme bez prethodnog hranjenja jer nekad raketa napravi i kontra efekat a ostajem svega par sati na pecanju.
Posle nisam mogao da ne odolim pa da vežbam izbacivanje spoda novom raketom (carp pro koju sam kupio u formaxu). Pre toga koristio sam neke bezimene za 300 din i nisam bio zadovoljan. Ali ova leti mnogo bolje. Mada mislim da će uz poboljšanje tehnike ići i dalje.
Zatim sam probavao neke sisteme, predveze ali nisam imao sreće. Osim dva bipa koja nisam realizovao.
Prvi put sam na pecanje poneo i zimus kupljen polovan rodpod, torbu za stapove, formax power carbon carp štap i raketu. Mogu reci da sam svom opremom prezadovoljan! Jos neke dorade na sistemima i ima da lete koliko planiram.

Kolege sa poz 5 i 4 imale 3 kom zajedno

Strelac

kolega  :cheesy: ja sada nesto citam ovaj tvoj post,i nesto razmisljam....jezero je jako jako zanimljivo,i ako sam bio prvi put i naravno ne zadnji  :cheesy: :cheesy:,ali jedina mana mu je cverglan,ali posto i za njega ima leka,odlucio sam da pojacam pribor sa jos jednim fiderom,ali jacim nego sto imam i da mozda u nedelju(posto su najavili lepo vreme :clap2:) isprobam te sisteme...nadam se da ce sve ici po planu i da opet makar malo razmenjujemo iskustva :thumbup:

razotevs

Cverglan je problem preko leta za pecanje i na bolile, meni sada nije pravio probleme uopste. Npr jagodu mi satre za minut preko leta a sada nije hteo da ju okusi... Ja ne verujem da cu moci do maja zbog obaveza... Ajde pa pisi ovde kako si prosao i opali koju sliku

ady

Bio juče - a bolje da nisam!  :veryangry:
Od cverglana ne može da se živi! Još se čudim što je u dva telefonska razgovora sa nom i sa kolegom koji je zvao da rezerviše za sebe + na licu mesta toliko puta vlasnik naglašavao ako je lane izlovio 1250 kila cverglana, kako mu je sada u vodi 7 kaveza i još 5 da je nabavio... Bolje da mi je lepo rekao da ništa osim cverglana ne može da se upeca, dolaziš na sopstvenu odgovornost. Pvo, gde su te silne košare za izlov cverglana? Nigde nisam video na vodi da je obeleženo! Bacao sam na sve moguće daljine i mesta (mesta 11, 10 i 9) i nigde ni jednu nisam zakačio. Ono, jes' da sam video nekoliko puta da se šaran izbacuje, ali od cverglana nije mogao da dođe na red. Čak je dolazio i na 18mm boilu od banane!

Sve ali SVE moguće mamce sam isprobao (oko 15 vsrta boili, peleta, cukova) i isključivo cverglana sam dobijao!
Pardon, na šećerac sam dobio i 3 babuškice veličine dlana!

Zbog ovoliko cverglana, Basiana je za izbegavanje!  :grin:

Блок_64

И бојлу ладно једе и то од банане :ok:.
Узми шта можеш и не враћај ништа!

razotevs

Ja za tamo koristim stare boile, i to tvrde, nikako neke mekane. Inace ih cverglan poamani za par minuta i obavezno jedan ili dva stapa na stari kukuruz. Svi ostali mamci ako ima cverglana ne vrede

Spojene poruke: 07 Jul 2013, 15:21:55

Evo par slika sa jezera :

Eto par slika da malo osvezim temu :)

Poz od mene i eto me opet za par dana na jezeru

meda

To za par dana bilo je juče, čak je i mene nagovorio da mu pravim društvo  :cheesy:
Iako smo došli dosta kasno oko 18 h i dočekao nas vetar olujne jačine, kako je vreme odmicalo, sve nam je išlo u prilog. Vetar je prestao, ni kap kiše nije pala. Od 18.30 do 24.00 kolega i ja 7 šarana do nekih5-6 kg najveći. Cverglana ni u najavi. nerado sam zabacio boilu S&O koju mi je @razotevs preporučio, na nju je posle nekih 20-tak minuta došao lep golać od nekih 4 kg.
  Sve u svemu, do ponoći 7 šarana ( na mesnu, na voćnu boilu i kukuruz iz spoda sa podizačem) Gazda Dragan koji je pecao pored nas 3 kom. Nešto pred kraj jedan cverglan na jagodu tek da pokaže da nije totalno istrebljen.
  Lepa voda, izuzetno čista obala sa pokošenom travom, drveća dovoljno da se u kombinaciji sa nekim suncobranom ili bivy-jem uživa u hladovini, gazda sjajan gostoljubiv lik (ima odličnu rakiju), solidan izbor hrane i pića u simpatičnoj kafanici po smešnim cenama ... riba aktivna, borbena ... šta više poželeti ...

Ponesite autan  :cheesy:

razotevs

E bas mi je bilo ekstra juce. Pogotovo sto zadnjih par puta (vremenski raspon 2 meseca) moze da se peca na sve vrste boila. Dok sam uz obalu na plovak kad je mamac secerac dobijao cveglana bas dosta. Po neke ali retki cverglan se zaleti kao juce na boilu. Ja do juce ove godine nisam imao ulova i otvorio sam sezonu uz jednog sarancica koji je bas bio borben i nauzivao sam se extra. nakon one kratkotrajne oluje vreme je bilo extra. Moja taktika pecanja iako pogresna (hranio sam dalje nego sto mogu da zabacim) dala je neke rezultate na daljinu. A dva stapa koja sam bacao na 30ak metara dala su mi jednog lepog i borbenog sarana. Sve u svemu prezadovoljam sam ukupnim utiskom sa Basiane.
Vidjacemo se jos. dapce verovatno opet ovako na polunocno pecanje jer zbog posla ne mogu drugacije