Revir Basiana-Donji Petrovci

Započeo žex.rašeta, 25 April 2012, 12:56:04

meda

Pa recimo jos jedno pet Basiana ne dalje od 50 km od Beograda, ja bih bio prezadovoljan

Citat: razotevs poslato 17 Septembar 2013, 12:00:18
O medo ziv li si? :)

Da je srece vise rupetina u srbiji da se pretvore u revire kao Basiana... de bi nam bio kraj
Izvini medo ovaj drui deo se odnosio na komentar kolege kodara

kordar

Postujem,ja nisam bio tamo pa otprilike 5 god najmanje.Trebalo je da imam neku kucicu tu kod Ziveta na stadionu ,ali sve se izjalovilo, mozda sam malo i subjektivan sto se tice te ,,vode,,,ali ok.Ako je tako kako tvrdite onda je to super,ja sam samo izneo moje glediste koje je  u principu staro oko 5-6 god.Inace i ja bih voleo da takvih bara ima sto vise da moze lepo da se peca . Moj pozdrav!!!

feedermaster

Ovo tvoje gledište se savršeno slaže mojim gledištem sa početka godine.
Jedino još razotevs ima neku trugu teoriju, a zašto, kako to da ne veruje šta se drugima dogodilo, samo još on tu super lovi. Logično-čovek zna tajnu koju drugi neznaju, što je sasvim ok jer se u nekoliko generacija uvek nađe neko je daleko iznad proseka.
Opet bih želeo ljudima koji dolaze iz daleka da poručim da je možda bolje da novac namenjen za benzin utroše na nešto drugo, dok čovek sa jezera ne izbaci bar još jedno 5,6 tona cverglana a  to može biti možda za par godina, bez da zabušava, da se svojski potrudi, ali da se potrudi na pravi način.

razotevs

Feedermaster ja nisam iznad proseka vec ispod sto se tice ribolova. Moja znanja su pocetnicka.
Sto se tice Basiane i vecine jezera u sremu karakterisicno je da ima dosta cverglana. A sa cverglanima ne uspeva skoro nista osim spoda sa ambarcem. Ukoliko tih dana ne radi cverglan moze da se upeca nesto na boilu. Ja sam pecao ove godine par puta tamo i prolazio sam super na kupovne boile. Prva tri puta ove sezone kad sam pecao nisam nista upecao. Procitaj malo sta sam pisao pa onda komentarisi.
Malo si bezobrazan kad kazes da samo ja tu lovim. Na tom jezeru se odrzavaju i takmicenja... to sto niko osim mene i mede ne postavlja slike sa ovog jezera je druga prica... al da se i toga dotaknem... ovde je vecina ribolovaca na forumu koji pecaju divlje vode i kad neko stavi slike sa komercijale ili nesto sto je karakteristicno za komercijale krene pljuvacina... JA VOLIM DA PECAM NA KOMERCIJALAMA jer mogu mnogo brze da naucim neke prakticne stvari u ribolovu. Volim i divlje vode naravno ali...
Kakvu si ti taktiku ribolova imao mene ne zanima i necu da ulazim u to. Da na osnovu jednog pecanja sudis da je jezero ovakvo ili onakvo to je po meni vrhunski bezobrazluk. Tako bi ja trebao da kazem za Dunav. Pecao sam tamo jednom nisam nista upecao i onda da kazem ma to je trulo nema tamo ribe idr...
Davao sam ISKRENE savete svima ko god se interesovao za ribolov na ovom jezeru. Ti saveti su bili samo ono sto sam ja radio ili imao iskustva sa tim (procitaj moje starije postove). Nikad nije bilo cuo sam ovo ili ono! Ja sam takav i tacka.
Jedan od saveta svima bi bio da se raspita kod vlasnika jezera na koji nacin, na koje mamce radi... sta ne treba raditi (npr pecati na bilo koju praskastu hranu jer ima dosta cverglana) jer covek redovno peca na jezeru. Ja kad ga poslusam upecam. Kad nesto kombinujem slabije prodjem...

Cverglan gde je usao NIKAD ne može vise da se iskoreni! NIKAD i tačka. Može da mu se desetkuje broj....

Spojene poruke: 25 Septembar 2013, 11:44:40

@ medo

Ne mogu da otvorim te pecarose trazi mi sifru i korisnicko ime

Spojene poruke: 25 Septembar 2013, 11:46:51

Citat: kordar poslato 25 Septembar 2013, 09:20:46

Kodar u medjuvremenu se promenio vlasnik. Ja mislim da je postojeci tri godine ili cetri ne znam tacno. Jezero je srednjeno i radi se jos ponesto oko jezera koliko se moze.
Ne znam za krizu dok mi ribe grizu!

evo kompletan izvestaj naseg kolege Ady-ja sa DOKAZIMA a ne pustim recima, kao neki....

DUCA COBAN

Pogledajte na exyucarp forumu temu basijana,ima ljudi koji znaju i koji hvataju..ako neko ne moze da uhvati ili en moze da dobaci 100+ metara gde se riba izbacuje pa nije revir kriv..
Saran,stuka,vinjak,som... bice corba kao grom... :)

da, revir je sirok jedva 125m i to u najsirem delu.... ako izbacis 100+m ima da pecas kod deda Rake u njivi... ako ti odes na revir da se napecas a pri tom treba da ostavis tonu hrane, znoja, umeca i svega ostalog, onda bolje idi na reku pa se tamo muci... pozzz i  smiley033

DUCA COBAN

Osvrnuo sam se na text koji si postavio,gde pise da se riba izbacivala na 100+ metara koji su za njih bili nedostiznio..po meni i nema cari bez obzira sto je komercijala da dodjes zabacis stap,dva,tri i uhvatis 100,200 kila ribe negde i vise.. u svakom slucaju su sanse daleko vece da i na ovakvoj komercijali za jedan dan uhvatis sarana nego na divljoj vodi..iskreno bez obzira sto je komercijala u pitanju vise volim nadmudrivanje nego kao da pecam u kadi sa ribom.. :) pozzz
Saran,stuka,vinjak,som... bice corba kao grom... :)

kordar

Mozda ja malo to subjektivno gledam, ali Jarkovci,Satrinci,Borkovacko jezero,i za prvu pomoc Dobrodol iz mog perioda kada sam odlazio tamo to je za mene ZAKON.Secam se kada mi se na Jarkovcima zakacio saran od oko 4-5 kg u sred noci dok sam se slatko zuljao u skodi 120 l.priblizno 2h je on cimao i umrsio ostala 2 stapa ali se nije otkinuo.Na nekim komerc-rev mozda i moze da se isto desi ali cisto sumnjam da moze ovde.Jedno je sigurno - nije vredno svadje i prepirke.Kada odem ako odem u tazbinu mozda i odem jos koji put da se prosetam ali da umocim motke cisto sumnjam.Pozz momci! smiley033

Citat: laki22 poslato 25 Septembar 2013, 14:09:10

Ja sam pruzio takodje dokaze da sam par puta lepo prosao...
Jel se moje misljenje i dokazi manje vrednuju nego od drugih clanova foruma jer nisam napisao autorski clanak :)

Spojene poruke: 25 Septembar 2013, 23:14:04

Citat: DUCA COBAN poslato 25 Septembar 2013, 14:58:31
Nisam hteo druge forume da reklamiram ali dobar si primer naveo duca.
Samo bih te ispravio za 100+ koje uopste nisu obavezni ja nemam stapove i masine za 100+ (formax winner carp) vec max 80m. I sa dva pecam na 70-80 a sa jednim na 30ak m, i cesto mi se zaleti neki na taj treci stap.
Oni koji izbacuju ogromne kolicine hrane cesto slabo prodju.
Sto se tice spoda nikad nisam bacao vise od 4-5kg...

meda

Izgleda da ovoj raspravi od pocetka nedostaje zrno objektivnosti. I @razotevs i ja smo krajnje objektivno predstavljali stanje na jezeru tog dana kad smo pecali, kako po pitanju ulova, tako i pri opisivanju ambijenta, odnosa trenutnog vlasnika prema vodi kojom gazduje, gostima-pecarosima itd itd itd. "DOBRO (SOLIDNO) sam prosao tada i tada na jezeru Basiana, ni jednog trenutka sa nase strane nije predstavljalo reklamu za jezero, poziv da se obavezno dodje, niti tvrdnju da je Basiana super revir gde ce, svi koji dodju biti prezadovoljni. Dobro je poznato da uspeh u ribolovu zavisi od hiljadu faktora, da jedan ambijent ne dozivljavaju svi isto, da vlasnik, kakav god covek bio i koliko god se trudio, nece svima biti po volji. Ono sto bi trebalo izbegavati, na tome insistiram od pocetka, je subjektivan stav i kategoricnost u tvrdnjama valja - ne valja, baziranu na licnom iskustvu za 12 sati pecanja na jednom reviru.

Evo jedan izvestaj nakon 28 sati sa revira, koji kopiram sa drugog foruma>

Evo malo izvestaja sa Basiane -Carp cup 71 h.
1.C.T S.B.S .......2.....45.91
7.C.T B.D ELITTE.....7......9.38
8.C.T SREMCI........3......45.84

Prosecna tezina 5.28 kg.
Najveca riba C.T S.B.S  ...12.63 kg.

bdelitee

Citat: laki22 poslato 25 Septembar 2013, 14:09:10

Izvestaj je bezobrazno netacan, Niko nikad nije napisao da na Reviru Basiana nema cverglana (kao i na drugim revirima Mika Alas, Ada Safari itd).Nije posteno toliko pljuvati samo zato sto niste mogli tog dana upecati ribu, samim tim sto im je receno da je prosle godine izvadjeno 1000+ kg cverglana i da je za ovu godinu nabavljeno jos vise kaveza je dokaz da su znali  za tu napast.Nebi sad ulazio u neku polemiku sa nijednim kolegom ali bi potvrdio da je za prosli vikend upecano 500kg+ sarana od strane 9 ekipa da se iskljucivo pecao na boilu, i to u raznim mesnim aromama i da je za 72 sata upecano ne vise od 5 cverglana.Licno na mojim udicama je stajala boila 18mm aroma liver koju je saran uzimao a da nijedamput nisam izvadio udicu bez boile cak i posle vise sati.Novi vlasnik inace moj jako dobar prijatelj je preuzeo jezero prosle godine i sa teskom mukom je doveo koliko toliko u podnosljivo stanje i to sa velikim ulaganjima tako da ako nekom nemozes ili neces da pomognes nemoj mu ni odmagati pogotovu ne na ovakav nacim.