Lekin Salaš - Mačvanska Mitrovica

Započeo Isa, 21 Avgust 2014, 21:20:37

Isa

Pozdrav kolege!
Vec neko vreme me kopka da se oprobam na komercijalnim revirima. Tako da sto zbog blizine, sto zbog uslova primamljiv mi je revir Lekin salas koji se nalazi u Macvanskoj Mitrovici.
Citajuci po forumu o slicnim vodama saznao sam da po nekad i nije bas lako upecati ribu, tako da ne bih bas isao da se razocaram, to mogu i na Savi. :)
Konkretno me interesuje, da li je neko posecivao ovu vodu u skorije vreme i kakvi su rezultati? Pecao bih belu ribu. Hvala unapred!  :bye:

deki i sinovi

Danas od 6 do 15 pecali na  feeder ,plovak, balerina, od ulova 5 ( pet ) babuski velicine dlana, desetak sarancica ( 500 gr ) i gomila cverglana koji su dolazili i na secerac i na pufi .Vreme idealno plovci od 1 do 2 grama predvezi 0,16 ,udice 12. pecali na putu izmedju dve bare medju panjevima.

Znači ništa spektakularno  :no: . Radža i ja smo bili u rebusu juče dal na Lekin salaš ili Mika Alas malo jezero. Izabrali ovo drugo i pecali krupne babuške. Cverglana ne podnosim  :veryangry: .
Nismo pogrešili  :cheesy:....

waterwolf

Kakva je situacija sa stukom , jel se javlja ?

Isa

Pozdrav, evo mojih utisaka sa salasa. U petak rano ujutru drugar i ja krenusmo  na pecanje naoruzani feederima, reseni da odmerimo snage sa babuskama i saranima Lekinog salasa. Sa velikim nestrepljenjem smo putovali, mastajuci o najvecim saranima. Medjutim, malo nas je omelo pronalazenje salasa, iako ne bi trebao biti problem naci to mesto, ipak smo ga imali jer je neko uklonio putokaz za Lekin salas, vozikajuci se po okolini naletosmo na nekog dobrog coveka koji nam objasni gde treba da idemo. Posto smo nasli put, usledila je truckava voznja po blatnjavom i po prilicno zaraslom putu, koji je zreo za nasipanje i krcenje. Al sta da se radi, kad smo skoro stigli, odlucili smo i tu da istrajemo i konacno zabacimo mamce. Po dolasku docekao nas je gazda po malo iznenadjen da je neko dosao po takvom vremenu i mreze razvucene po citavom velikom jezeru. Ubrzo nam je objasnio o cemu se radi. Izlovljavali su tolstolobika, koji je pravio probleme sportskim ribolovcima. Posto je posao obavljen, negde oko 7 h smo zabacili stapove, bas u to veliko jezero na gazdinu preporuku. Namontirasmo feedere, zamesah hrenu i konacno zabacih stap iscekivajuci brz ulov. Medjutim i posle nekoliko casova, dosta potrosene hrane (vde- nzm tacno koja, al je za sarana) ulov izostao, cak ni trzaj nisam imao. Pretpostavio sam da je razlog takvom rezultatu ocajno vreme i mreze koje su zasigurno poplasile ribu. Inace veliko jezero je bez i jedne vidljive travke, pa sam se malo i pogubio gde da trazim ribu, tako da sam je trazio na sredini, u blizini panjeva i ispod neke vrbe pod obalom al opet nista. Odlucih preci na malo jezerce, puni vodene vegetacije, to mi je nekako bilo poznato jer sam oduvek pecao na zatravljenim terenima, pa odokativno i znam gde se riba krece. Posto sam nasao lepo mesto sa dosta vegetacije ali opek i dosta prostora za manipulaciju, kako u vodi tako i na obali poceo sam prihranjivati jednu poziciju na udaljenosti oko 20 metara  ispred trske koja se nalazila  na nekih 4 metra ogranicenu sa leve i desne strane travom. Riba je pocela raditi nakon 15 stak minuta udarilo je sarance od oko 2 kilograma, medjutim snazna riba se zabila u travu odakle mi je bilo nemoguce je iscupati, a kako je udica mala br.14 ubrzo se i otkacila. No ubrzo sam potom dobio sarance od oko kilogram, kako nikad nisam upecao babusku te velicine a sarana uopste, bio je pravi dozivljaj izvuci ga. Nastavio sam sa pecanje, ali koristeci neku gicinu hranu za feeder posto nam je ove nestalo. Tu sam i uvideo razliku i shvatio zasto svi hvale vde. Umesto onih silnih trzaja i dva saranceta koja sam upecao, pojavili su se znatno osetljiviji trzaji i mnogobrojni regani (cverglani) na udici. U narednom periodu  od 14- 18h sam upecao jos jednog sarancia, tako da je sveukupni rezultat bio 3 sarana od po 1kg 3-4 otkacivanja jer nismo mogli izaci na kraj sa snaznim ribama i vodenom vegetacijom. Jedan detalj koji sam primetio je da na salasu ima dosta stuke, drugara i meni je po jedna udarila na regana dok smo ga izlvacili, medjutim nismo je osetili na stapu jer je redzu pokupila ko brzi voz i naravno precvikala najlon. Sve u svemu iako se nismo nesto napecali bilo je zanimljivo, kontam da je do nekle uzrok tako losem pecanju i vreme koje je bilo izuzetno promenjivo, vetrovito i hladno. Dakle da sumiram, lose: Putokazi, put, ribolovacki casopis "RIBOLOV" ( konkretno se odnosi na onaj tekst gde za vrlo kratko vreme normu od pet kg babuske ispune" ko koga tu laze pojma nemam, al covek nam je po dolasku odmah rekao da babuska slabo radi ove godine i da mozemo da nosimo "koliko god upecamo " - tu mi je bilo sve jasno. Mreze ne bih ovde uvrstio, mada mi se nikako nisu svidele, jer kontam da je sastavni deo posla a i nije radjeno u nekom udarnom terminu pa da smeta pecarosima, bilo nas je svega trojica.
Pozitivno: Vrlo borbene ribe, stuka koja se cesto javlja i mislim da je mnogo bolji izbor otici na varalicarenje, allround revir, ocu reci sve je dozvoljeno znaci od takmicarca, mec, feeder, saranski, pa do sistema sa kederom i varalicarenja, opustena je atmosfera, kao da sam krenuo na divlju vodu. Cak nam je gazda dozvolio da iznesemo sarana za dzabaka ukoliko nista ne upecamo. Riblji fond necu da komentarisem jer sam bio samo jednom po najgorem vremenu koje je moglu biti za pecanje. Uf udafio sam.

Spojene poruke: 08 Septembar 2014, 22:42:07

Inace da dodam sve ribe su upecane na tri crvica, na glistu i kukuruz nije htela. Nevezano sa prethodnom recenicom, prodavnicu kako ribolovacku tako  i ovu obicnu nigde u blizini nisam video hocu reci za najblizu sto znam je u Sremskoj Mitrovici, ukoliko dodjes po losem vremunu ne mili ti se ici onim putem ukoliko nemas neki terenac npr nivu ili golfa dvojku.  :lol: Zaboravih da napisem u negativnim utiscima djubre koje sam nasao pored vode. Nije tu samo gazda kriv sto nije pocistio vec i nemarni ribolovci koji su ga ostavili iako je najbliza kanta nepunih 30 metara odatle i to u smeru ka izlazu. Sta ti ljudi rade na divljoj vodi i upste prirodi mogu samo zamisliti.  :shocked: :grin:

pexon

Jel bio ko od vukova ove godine na Lekinom salašu?

DUDUCHE

sica

idem u nedelju na lekin salas pa cu da vas sve obavestim pozzz.

Shandu

Juče na Lekinom Salašu, od 07h do 13h, pecano na plovak i varalicu, i pored mene ortak na feeder sa dva štapa. Probano i na malom jezeru koje je predominantno poribljeno štukom, i na velikom koje je, po priči gazde poribljavano sa bog te pita koliko tona šarana,amura,smuđa i tolstolobika jer nešto, naravno mora da jede travu. Za celo pre podne pecanja ni jedan jedini pip, ni na plovak ni na feeder. Pecano dalje, bliže, kraće, dublje, ništa, kao u bunaru. Mamac crvi, glista, kukuruz, žito, neke larve iskopane iz zemlje, šta god nam je palo šaka, i ništa. Voda je istina još uvek hladna, aktivnost ribe minimalna, ali sam očekivao bar nekakvu akciju. Ortak je bio pre ovog pecanja već dva puta, i isto tako prolazio, ni jedan trzaj, ništa.
Oko nas 5-6 pecaroša, uglavnom svi pecaju samo štuku, bilo na kedera bilo varalicom. Jedan stariji kolega imao štuku od oko 3kg, oko nekih 11 sati, sa pojavom oblaka, na kedera. I to je to, niko ništa više. Oko nekih 12 i 30, pred sam polazak, odustajem od plovka i ja, uzimam varalicu i nakon par promenjenih mesta dobijam malecnu štuku od nekih 200-300gr, vraćam je i kreće pakovanje.
Dozvola je 800din, možeš da pecas 24h sa njom, sva štuka se obavezno vraća a šaranska i bela riba (ako je ima) može da se otkupi i nosi. Možeš da pecas na koliko god štapova hoćeš sa tom jednom dozvolom.
Inače, sam ambijent je sjajan, lepo i čisto, ta staza koja deli dva jezera je 20ak metara široka, na njoj ima stolova za kampovanje ili izlete, lepog visokog drveća, jablanova, stvarno prelepo. Što se toga tiče prva liga da se ode malo i da se iskulira, jer je Salaš bukvalno 10 minuta od Sremske Mitrovica.
Čim se zakorači na salaš, meni jedna čudna slika, porinut čamac pun mreža. Ne znam šta to znači, ne znam šta da mislim, ali mi se nekako nije dopalo to. Po samom jezeru ma kojekakvih bova i flaša obeleženih, kaže gazda to su panjevi obeleženi pod vodom. Ajd neka bude, nemam razloga da ne verujem čoveku.

sone552

ja do sad io dva puta prosle i pretprosle godine po jednom,fider,plovak ni jednom ribe nisam video ne racunajuci regane. Vecih lazova nisam video a znam da se izlovljava saran i preprodaje . kratko receno  LOPOVLUK. POZDRAV

sassa x

Lično, niti ću više ići tamo, niti kome preporučujem.

mihajlom

Prvi odlazak pocetak marta 2015, poneo varalicu, nikakva akcija za 5-6 sati. Platio dnevnu dozvolu 600 dinara. Napricao se sa gazdom, on covek naravno hvali jezero i kaze da nisam imao srece, jer je eto bas juce covek dobio 5stuka od po 2 i vise kilograma.

Dve nedelje kasnije iste godine se vracam, opet apsolutno nista. Cena dnevne dozvole ista.

2017, 2018 - posto mi je ovaj revir jako blizu, odlazim tamo jos nekoliko puta u periodu oktobar-mart i ukratko, nista se nije promenilo po pitanju rada ribe. Promenila se cena dozvole sa 600 na 800dinara.

Nazalost, utisci su mi vrlo losi. Predivan predeo kod Save, divna dva jezera, priroda i mir za pozeleti, a propada.

Sale66

Radije bih Reva preko kolena polomio...

Šta će vam takve vode pored onoliko obale Save koja vam je raspoloživa! smiley033