Jegrička Žabalj

Započeo kolem, 02 Novembar 2011, 21:44:31

koliko ja cujem, pokrenula se

Sojer

Bio pre dve nedelje doduse ni blizu ovakvo vreme. Vetar, hladno bilo haos. Ja i drugar 10 komada na misice. Saran se jos nije javio... jako puno neke trave muljevite koju joe nije saran pobrstio i zbog nje je jako tesko bilo prezentovati mamac... verujem da je sada druga prica. Tako kazu i cuvari. Sutra od 6 sam tamo pa cemo videti

Toothless

Uz veliko zakašnjenje izveštaj sa Jegričke od prošle Nedelje tj 02.04.2017.

Drugar i ja imali dve-tri prosečne babuške na dubinca, na glistu, i nekoliko cverglana(manjola). Nekoliko šarandžija je imalo 10-ak manjih komada šarana na ceo arsenal bojli, a belu ribu niko nije video ceo dan. Pošto smo drugar i ja bili na jezeru, tek kasnije smo uvideli da smo trebali ići iza mosta za belu pošto su ljudi tamo mnogo bolje prošli, mada ne sjajno. Definitivno bele nema ni za lek, šarana ima ali je jako izbirljiv i ljudi poput mene, kome šaran nije primarna lovina definitivno za sada nemaju šta tamo da traže. Kao što rekoh, iza mosta je bolja priča jer riba dolazi iz reke, dok u jezero ne može ući zbog kapije tj čelične mreže koja je stavljena ispod mosta kako bi sprečila šaranske "prasiće" da odu iz jezera u reku. Sve u svemu, veoma loš dan, pogotovo što je ceo dan zezao i vetar koji je dodatno otežavao detektovanje udaraca na dubince, a o plovku da ne govorimo.
"Nothing makes a fish bigger than almost being caught."

To znaci nista, a drustvo planiralo u nedelju .Znaci odustajemo i cekamo vikend posle uskrsnjih praznika :ok:

zox

Lepo je u Žablju!Nije mi prošao ni jedan ribolov da pri pregledu ulova čuvari nisu odgovorili:juče je mnogo bolje pecalo.Ja izgleda nikad nisam bio juče.

Pa zato mi kolega uvek idemo sutra :tongue:

Ljusa

Bio sam ja pre neki dan na Zablju, pre ovog zahladjenja. Krajnja leva pozicija na drugoj obali, tacno prekoputa kucice, pecao sam medju onim granjem u vodi. Nije bilo lose, 7 komada, od 2 do 6 kila otprilike, i moj drugar upecao jedno 3 kg bele ribe na plovak. Ima jos trave u vodi, sve sarane sam upecao na pop-up ili obican sundjerasti podizac. Ostale sarandzije taj dan isto dobro prosli. Sve u svemu, bilo je lepo, ali pamtim i bolja pecanja na Zablju.

Linux

Juče smo brat i ja neplanirano posetili ovaj revir. Proveli smo lepo popodne,  iako riba nije nešto posebno bila aktivna. Vetar i slaba kiša su se smenjivali.
Nismo imali spreman pribor i mamke za šarane, pa smo uglavnom pecali na gliste i crviće. Ukupno smo za 5 sati imali oko 5 kg ribe, većinom manjova, a od babuški je bilo 10-tak komada lepih. Pecali smo na zadnjem desnom mestu pre željezničkog mosta.

Za sledeći odlazak bi hteli da idemo iza mosta na platforme, pa bi molio one koji su bili da napišu svoja iskustva

Toothless

Ako si šarandžija onda će ti se svideti na platformama, a oko mesta će ti pomoći čuvari.
Ja lično ne volim platforme, pogotovo ne sa platforme koja nije povezana sa kopnom zbog ograničenog prostora, nepostojanja hladovine i sličnih razloga, i zato su omiljene pozicije iza mosta sa leve strane, u trsci. Lep, pristupačna obala, dosta mesta da raširiš opremu i štapove, ne treba ti čamac da bi otišao do wc-a ili po piće, a i visoka trska i poneko drvo mogu da daju prilično lepu hladovinu iz koje možeš da pratiš štapove.
Ako ste tamo dobili par kila pristojnih manjova iliti cverglana, onda ste imali i zanimljivo pecanje i dobar ručak.
"Nothing makes a fish bigger than almost being caught."

nije mi jasno ovo "iza mosta sa leve strane". kog mosta?

Raskoljnikov Jr.

Kad gledaš od parkinga desno. Tamo ima nekoliko uređenih platformi, ali i rasčišćenih mesta sa obale.

ok, ides desno, pa onda prodjes kroz most i onda levo kad bi gledao iz camca?

Linux

Nismo ni brat ni ja šarandžije, verovatno nećemo ni ubuduće nešto posebno forsirati pecanje šarana, verovatno na po 1 štap neka boila, pa ako dođe dobro došao.
Više nas interesuju krupnija babuška i cverglan na meč/bolonjez ili takmičarac,  eventualno na laki fider ili piker.

Zadovoljni smo sa prvom posetom, jer smo neplanirano otišli, i imali smo samo 2 fidera i 2 pikera.Jedan šaran ili neka krupnija riba nam je pobegla u trsku jer je došla na kratki piker 2.4 i na tanak najlon i nismo uspeli da je zaustavimo pre trske.
Najveća babuška i cverglan su došli na 1,5 gr plovak  koji je bio montiran na fider štap na 7-8 metara od obale.

Videli smo ta mesta iza mosta u trsci,  lepo izgledaju, sigurno ćemo i tamo probati. Zanima nas i suprotna obala  između 2 mosta.

Ako ti nije teško, reci još da li je maj pravo vreme da se češće dolazi, ili kasnije?
Da li nekad vodu prekrije drezga ili sočivica?

Ako se setim još kojeg pitanja, napisaću ovih dana.

Toothless

@Laki: Pošto je Linux naveo da ga zanimaju pozicije iza železničkog mosta, o njima sam i pisao. Znači, prođem celo jezero, popnem se na železnički most, pređem na suprotnu obalu i odmah tu iza mosta ima nekoliko mesta u trsci.

Inače, već sam pisao da je "protok" ribe malo otežan zbog kapije tj pokretne rešetke ispod železničkog mosta(koja služi da spreči krupnije šarane i amure da napuste jezero i odu u reku), pa mi je zato i logično da krupniju belu i babušku treba tražiti iza železničkog mosta. Još jedna prednost mesta iza mosta je to što su mesta izolovanija, pecaroš ima više privatnosti tj ne može da ti se nacrta na 2 metra neko sa signalizatorima (koji mene lično veoma nerviraju) i da ti umesto uživanja u prirodi pored glave ceo dan pišti nečiji faks sa štapa za pecanje, što se inače često dešava na samom  jezeru. Što se tiče trave, ja nikada tamo nisam viđao sočivicu ili nešto slično, a u Maju na Jegričkoj riba radi kao i svuda-nekad odlično, a nekada nikako.
"Nothing makes a fish bigger than almost being caught."

e vidis, to me je zbunilo. ja znam da se iza moze otici samo camcem, pa mi tvoje "mogu otici nesmetano po pice" zvucalo zbunjujuce. nisam znao da se moze peske preci. sad je sve puno jasnije, i slazem se da su to bolja mesta za belu ribu