Mrtva Tisa kod Martonoša i Horgoša

Započeo Nikola Popov, 13 Maj 2011, 09:11:53

Nikola Popov

Ti onda ideš na drugi kraj Mrtve Tise i jeste sve vrvi od molova i ove godine sam bio prvi put i vidim još novih molova tako da je teško pronaći mesto na obali, a meni se ne isplati praviti tako nešto za par pecanja godišnje.
Hvala na informacijama!

Bili kum i ja u subotu. Ja tri karaša (ali sve vreme me pratili neki pehovi, pa je verujem i to mnogo uticalo na ishod), a moj kum nekoliko karaša i tolstolobika od preko 2 kg redovno upecanog i zakačenog za usta.  :bye:

Spaja mi poruke  :help: . Ovaj izveštaj je za od 21.06.  :thumbup:

kris84

ima li neki izveštaj od skoro? kako radi riba?
Ako već ne može živeti od pecanja, čovek može da živi za pecanje. I u najmračnijim vremenima čovek koji peca je slobodan čovek.
S pravom da cele zime sanja, a celo proleće, leto i jesen čeka ribu svog života.

Nikola Popov

Ja bio u petak na subotu do 13 h. Cverglan uzima sve živo, možete misliti kad sam ga upecao na mrtvog kedera. Moje kolege su probale babušku noću, ali od cverglana nisu stigle na red. Ja sam tek negde oko 5 h krenuo na jednu dubinku i jedan plovak direktaš od 5m na babušku i krenula me, sitna ali bar je bila uživancija na gutalicu i najlon 0,12 vaditi babušku ko šaka i malo veća. Do 13 h sam imao nešto preko pola jupolke od 25 kg. E sad od mamaca sam koristio samo rižu i stiropor na dubinku a primamu sa aromom jagode i vanile, ali sam ubacio malo bibera u nju (pročitao ovde na forumu da smeta cverglanu), sad jbm li ga da li je to upalilo (rano je zaključivati za jedno pecanje) ili sam potrefio mesto, a na plovak jednog crva na gutalici i velika dubina. S vremena na vreme nailazili su mi šarančići od 200-500 gr, koje sam vraćao, od krupnijih ništa ni potez (stari kukuruz, šećerac, mladi kukuruz, boila, cuk, tigrov oraščić), tek po koji cverglan na navedene mamce. Vidi se da se krupan šaran kupa, grabljivica vija sitnu ribu ko luda, ali ništa. E da da dodam i da kedera nikako nisam mogao da uhvatim, gde god i kako god sam probao dolazila mi je babuška, tako da nisam mogao da probam na smuđa i štuku (varalicu nisam bacao, isuviše sam bio umoran), ali sam imao smrznutog kauglera spremljenog za ove situacije, ali i na njega me je zezao cverglan, jednog sam čak i upecao. Pišem sa posla pa je malo zbrkano, ali nadam se da ti je pomoglo, ako budeš išao na ove terene napiši koju da vidimo da li se promenilo nešto. Pozdrav!

kris84

hvala...ja bih išao na nekoliko dana, ali me ovi cverglani smaraju...ne znam gde da idem na par dana...nekako mi je Mrtva Tisa bila najbolje rešenje....

Nikola Popov

Za cverglana mi ništa ne pričaj, unište svaku vodu samo da se pojavi par komada, za par godina prevladaju u njoj, zato ja i tražim nešto što ih tera i mamac koji oni ne uzimaju. Recimo na Mrtvoj Tisi ima dosta somova i to krupnih, ali od ove napasti ne možeš da ih pecaš jer odmah kidiše na mamac bilo to ritska glista, durdubak ili rovac, pa sad i na kedera.
Probaj na Tisi i ona ti je odmah tu, a može da se pokaže zahvalnijom nego ove stajaće vode.

kris84

pokušaću na Tisi ali u mojoj okolini...samo što ne poznajem Tisu, pa ne znam gde šta da jurim

Nadla

Da li zna neko koliko je siroka mrtva Tisa kod Martonosa?Tj najsiri deo koji ide po samoj granici,znaci taj deo gde mi mozemo da pecamo?

Nadla

Ja sam tako isto cuo,ali nisam verovao.Uopste mi ne deluje...   :huh:  :lol:

Svenko

Ni meni nije delovalo...dok nisam zabacivao sa šaranskim kompletima.....meni stane 200 m 30ke na mašinicu.....sa 90 gr bacim pod samu trsku na drugoj strani....Volim mađarice :lol: :lol: :lol:...I ostane mi  negde odokativno 50tak metara najlona :bye:

bogy man bites

Nema 150m ni u ludilu max na nekim mestima ako je 120m uglavnom je izmedju 80 i 100m. kolega oko te vara ti sa masinama kapaciteta 200m 0.30mm nema ni teoretske sanse da zabacis 150m. To je ozbiljna daljina za zabaciti.
u Bogya svaka puska ubojita

Nadla

Sto je meni najsumnjivije,da neki cica sa platforme(da napomenem da ima prednost od 6-7 metara u odnosu na obalu),sa stapom koji nije saranski,vec klasicna dubinka,teleskop,oko 3,5 metara duzine i sa sistemom koji mi deluje potezak,izbaci na drugu stranu,ne skroz uz trsku,ali u svakom slucaju na drugu stranu.Necu da kazem da je nemoguce,ali opet...130 ili 140 metara sa klasicnom dubinkom i 70 godina u rukama,tesko da je za poverovati.Npr. ja igram fudbal,pa znam koliko je 100 metara,ali ovo mi deluje krace...Da li i mene oko vara pa nisam u pravu,ne znam.ali sam i dalje sumnjicav po pitanju sirine,tj. 100+...

Svenko

Dobar štap od 3,5 lb baca devedesetku i stotku bez problema preko 100 metara :takoje:....ja sam odokativno gledao koliko ostane najlona...naravno nisam ostatak merio.....piše da staje 200 metara 30ke......Ja sigurno stojim iza tog da ima dobro preko 100je....Ništa ljudi daj javite da razvučemo pantljiku do Mađarske :lol: :lol: :lol:

Nadla

Pa nema druge nego tako.Valjda ce neka Madjarica da pridrzi sa druge strane.  :cheesy:

bogy man bites

planiram da dolazim gore pa cu se javiti ja tvrdim ako sam masinama na koje stane 200m tridesetke bacis 100m pa sve da bacas greysom odma placam pice u kanjizi na chardi. 90g jako tesko toliko leti mora da je surf spulna velicine bar 400m tridesetke da bi moglo sleteti toliko najilona. Ajd kad dojem pa cemo se zabavljati!xexexexe