Jezero Kraljevac - Deliblato

Započeo pikeman, 24 Mart 2009, 00:58:22

UrošV2000

Pozdrav hteo bih da pitam gde je sada najbolje za pecanje na Deliblatu, bio sam prosli vikend lose sam prosao jedan mali saran i som ostalo deverika babuske ko da nema. Pre dve nedelje sam na feeder razbio deverike 10 komada od preko kilo i tada jedan mali saran naravno pusten.

Doksat

145cm 29kg Poželeo nam dobro jutro  smiley033 :wink: Omiljeno igralište. @Fidelio Da nas zameniš na slici  :takoje:

Вукови се рађају да би пси лајали на њих!!!

Fidelio

:tongue: hehe... Cu vas menjam samo ne znam da li umesto soma ili umesto vas :)

Slavic.Blood

Ponekad provedem po celu noć u polu mraku, 'mesto da negde ločem!
Najlon, osmeh, olovo, udica nameštam pecaljke biće dubinac ubica!

misoo83

Razmisljao sam se da kupim godisnju dozvolu na ovom jezeru sledece godine pa me zanima vi koji ste pecali ovde cesce jel ima tu jos uvek ribe i sta se najcesce peca?.

Par ljudi mi je reklo da su bili tu pecali vise puta i da su uvek slabo prolazili tj pecala je sitna bela riba.

mare care

Bio za vikend...dve bas krupne babuske preko kilo...jedan saran 1.8 kg na crva...jos uvek slabo..nadam se da ce biti sve bolje
Dodjite u Zemun...vas auto je vec kod nas!!!

Gde si tačno pecao u kom delu ? Obožavam tu vodu iako nisam bio prilično  dugo .

mare care

U plicem delu jezera...od znaka drvenog desno izmedju trske napravljena mesta smiley033
Dodjite u Zemun...vas auto je vec kod nas!!!

Toothless

U Petak, 14.04. sam sa drugarom svratio na ovo jezero, uz napomenu da smo u 06:00 jedva našli mesto, i to sa druge strane, na dubljem delu jezera. Bili smo nekoliko sati, probali sve žive mamce, ali osim 3 sitne deverike apsolutno ništa nije htelo da pipne. Spakovali se i u prolazu saznali da taj dan bukvalno niko ništa nije uhvatio od ranog jutra pa sve do podneva. Obzirom da drugar sa kojim sam došao ne voli da peca tamo gde se ništa ne dešava(tanak sa živci za čekanje ribe  :lol:), uputili se na drugo mesto tj na Jezero Sent Andreja u Ečkoj, gde smo izvršili genocid nad babuškom.  :cool:
Jezero kao jezero je prelepo, plutajuće ostrvo je nerealno sa sve drvećem koje raste na njemu, zaista da čovek pomisli da nema teoretske šanse da je to zaista ostrvo i da se pomera po jezeru. Na poslednjoj slici se vidi to veliko ostrvo koje se zadesilo baš pored nas.

"Nothing makes a fish bigger than almost being caught."

misoo83

Bio sam i ja taj dan na istom jezeru i sreli smo se tamo sa plice strane jezera kada ste krenuli kuci :lol:.

Ja sam taj dan upecao 4 cverglana a drug 12 cverglana i to je sve, trzne na svakih par sati i to jednom i onda se nista ne desava satima.

Jezero je prelepo i izuzetno bogato ribom i to krupnom ali ga treba poznavati riba često migrira . Babuška se prva javi ( izuzetno krupna) i to u plićem delu na ulasku u selo . Za ozbiljnija pecanja iznajmljivanje čamca obavezno ili bar za prelazak na preku obalu  ko želi mir i ćošak za sebe .  Cverglana izlovljavaju specijalnim vrškama i još mu doakali nisu . Prosto neverovatno Gledao sam pun čamac 200+ kg cverglana . Jedno vreme sam visio na njemu pa ga verovatno izgustirao ali me vežu lepe uspomene i još lepša pecanja  pa bih mogao ponovo da ga posetim .  :cheesy:

mongoose

Dok sam babuškario takođe sam imao solidnih pecanja u Deliblatu, ali na kraju nije moglo da se živi od cverglana. Bilo je i solidnih komada koji su uzimali šećerac. Izgleda da mu uslovi u Kraljevcu baš odgovaraju, nažalost.

Upoznao sam bračni par ( oboje pecaroši) koji dobar deo godine provedu na jezeru isključivo pecajući soma i to " kapitalne" primerke .
Kao mamac koriste isključivo žabu. Možda nekome bude od pomoći ko poželi da se okuša  smiley033

Toothless

@Misoo83: Pozdrav kolega, nadam se da ćemo se opet sresti na vodi.

@Marina1983: Prvi put sam na tom jezeru i nemam blage veze šta, gde i kako, a pogotovo ne znam ni da postoje čamci, ni čiji su, a kamoli za mogućnost prelaska preko. Čak lokalci svojataju mesta i govore ljudima da je veći deo samog jezera privatno vlasništvo.Malo bolja organizacija, bar table sa obaveštenjima, mapom i pravilima bi bili dobar početak. Niko od nas ne voli cverglana, i pogotovo ne sitnog, ali pomisao na 200kg cverglana deluje kao đavolski dobar obrok.  :lol:
"Nothing makes a fish bigger than almost being caught."

Блок_64

По мени то језеро је као измишљено за риболовни туризам.
Узми шта можеш и не враћај ништа!