Rečni šaran - vesti sa vode

Započeo TopMix, 11 Oktobar 2010, 10:22:24

Ljuba

Niko ništa da prijavi, događa li se šta  :huh:
Ja ove godine još ni udarac nisam imao, probao sve ali mrka kapa.

Pa ja ne mogu ni prici mestu od vode a ne da zabacim. I tako jos dve nedelje garant. :(

Voda je potresna gde god se okreneš i kreneš . Imam izveštaje sa više lokacija , niko ništa . Tisa u Mošorinu počinje polako da se bistri . Drugari  na vodi sa 2 broda već mesec dana naj krupnija riba jedan som od 3 i jedan od 5 kg . Nemogu da uhvate ni za čorbu . Na vodu niti sam izlazio niti imam nameru u skorije vreme dok se ovo oranje ne sredi .

spaske991

Od sinoc na Dunavu u Beocinu, ni udarac, hranio sam mesto par dana... Za mamce sam koristio cukk, secerac, dipovanu melegovu boilu tutti fruuti i ni udarca. Ne znam sta se ovo desava:-( ali da ga ovaj dolazak i opadanje vode remeti, remeti ga jako

Ljuba

Isto i kod mene, Dunav pre Pančeva. Sastavio 2 dana na brodu, dobro mesto, na sonaru je non stop, sedi na dnu i ćuti, ne pomera se.

srdjo_

Isao dva dana ali ni poteza. Izgleda je bila dobra pasa u sumi pa nece..
Bistro!!

Ljuba

Opet bio 2 dana, rekoh ajd da iskoristim normalan vodostaj mada je to daleko od stabilizacije, a možda će i da se javi noću. Dobio 2 kom na cuk preko dana, jedva da su prešli meru. Pre na tom mestu nikad nije bilo sitnog šarana, baš iznenađenje.

tonyboy

Kod nas na Savi baš lijepo peca. Voda je fino opala i dobila onu svoju ljetnu boju, pa su sada neke pozicije ponovo aktualne.
Po noći kad se sve smiri javlja se oko 3 sata pa do 5. Evo kolega u posljednjih tjedan dana, već nekoliko komada ulovio
od 2-7 kg i jutros jednog amura od 12 kg. A Ja na moru pecam morske ribice...

Tomislav69

Imadoh u subotu šarana divljaka od oko 2 kg. na Dunavu kod Besnog Foka, mada ga nikad ne pecam. Došao na tanku glistu i crva, na fider. Udica 14 owner FURANSU, predvez duzine oko 50 cm. 0.13, hranilica 50 grama. Možda nekom pomogne. Inače upecan je negde oko 11.30 maltene po najvećem suncu.

Citat: marina1983 poslato 30 Jun 2016, 23:58:11
Ovo je jedan od karakteristicnih zakljucaka...pogresnih zakljucaka, koji samog autora dovode u zabludu, a siri auditorijum dobija pogresne informacije. Da me neko ne shvati pogresno, al sam pristup je u startu pogresan. Nije valjda da neko veruje da ce upecati recnog sarana 5+ na osnovu toga sto je neko tu  i tu upecao par lepih sarana, ili misli da bitu i tamo mogao pasti dobar saran ili som? Ili obrnuto, kad neko kaze bili smo tamo i tamo, sa dva broda mesec dana, ni za corbu...Ma, nije Tisa Ebro...
Mozda su oni promasili mesto, mozda vreme,mozda mamce, prezentaciju... ko zna? Kakve su to informacije?
Lepo je ploviti sa lepom i opremljenom ladjom, divan dozivljaj na vodi...Otici negde na Tisu, u neku vukoje.inu, mir,tisina, lepo se naspavati i nadisati svezeg vazduha i tako to, al ne poznavati lokalna mesta, pritisak na ta mesta, navike i ponasanje ribe na odredjenim pozicijama...ne znaci nista, pogotovo kad je saran u pitanju...
Kao, ima tamo neki krs na 25.km, sporovi, dubine, sonar pokazuje gomilu ribe... da li to zapravo znaci neku garanciju ulova?
Nedavno sam camcem preplovio nekih 23 km uzvodna, pa nizvodno...nisam zurio, snimao sam "mesta" sa sonarom i po intuiciji...probo smudja tamo gde mi ucinilo "logicno", ma, osecao sam se ko u najguscoj londonskoj magli ... ialo  je bio lep i suncan dan. A pecam dobrih 30 godina na Tisi...i stalno dolazim do zakljucka koliko zapravo malo znam o tome...da ne pricam o drkanju s branom, zagadjenjima i ispiranjem VBK, promenama ph vrednosti, mesecevim menama, migracijama ribe, ribokradji...
Drugim recima, drage kolege, uzivajte u plovidbi, odmoru, carima prirode... al kad je u pitanju neki ozbiljniji ulov, oslonite se vise na srecu i sopstvenu intuiciju, a manje na informacije sa terena, bar kad je Tisa u pitanju. Bistro!

Ja ti druže pričam o ozbiljnim pecarošima i ljudima koji 40 godina odlaze na Tisu i poznaju svaki kamen i panj i naravno da ne stoje ukopani u jednom mestu kad ne radi riba . A o tim +5 nemoj da pričamo smešno je .  Mislim da je suludo podcenjivati nečije znanje pogotovo ljudi koje ne poznaješ . U datom trenutku sam dao informaciju iz prve ruke . Ako prelistaš po forumu videćeš da se u tom momentu niko nije hvalio bilo kakvim ulovima. Za tvoju informaciju ljudi su i dalje na Tisi i od polovine prošle nedelje počela je riba bolje da se javlja . A u to mogu da verujem samo onome ko je više meseci na vodi sa konstantno zabačenim štapovima  nego tvojoj vožnji od 23 km i razgledanjem pozicija .

Ljuba

Sreća je presudna svakako, zatim dolazi intuicija ali ne bih baš tek tako zanemario značaj informacija koje dolaze sa terena. Činjenica je, a to zna svako ko prikuplja informacije sa raznih terena, da ove godine preovlađuje sitan šaran i to na mestima gde se pre javljao samo 5+. Krupan se javlja tek sporadično, tako reći u tragovima. Možda Oktobar/Novembar donesu neku promenu ali simptomatično je da ga do sada jednostavno nema.
Baš juče na Dunavu (bio s brodom), tamo gde ga je inače bilo na potesu od nekih kilometar, sretnem čoveka koga znam kao vrsnog šarandžiju i znam da peca skoro pa 8 meseci u godini, iz čamca svakoga dana sem vikendom jer je penzioner pa ima vremena.
Prema njegovoj evidenciji, a on upisuje u svesku svaki izlazak, karakteristike tog dana i rezultat, prošle godine imao je 172 šarana i 217 kidanja a ove godine do sada JEDAN primerak i par kidanja.
Menjao je pozicije, prihranjivao ali ćorak.
Po njemu, krupne ribe u nekadašnjoj količini jednostavno više nema. Izlovljena je i zato se sada javlja sitnurija. Ni Dunav nije rupa bez dna, moralo je to da se desi kad tad.

bidzoni

Postovane kolege,nije nikakvo epohalno otkrice da u Dunavu(a verovatno i drugim divljim vodama)ribe ima sve manje,I ja sam penzioner i provodim mnogo dana na Dunavu,Do sada sam imao samo 3 sarana ukupne tezine 15,5 kg.Prolaze ne dani vec nedelje izmedju dva javljanja.Verovatno za to postoje mnoga naucna objasnjenja(vazdusni pritisak,mesec...),ali ono sto se vidi iz aviona je KRIVOLOV.Konkretno,na potezu Grocke uopste ne postoji kontrola ili ih ja ove godine nisam nijednom video niti me je iko pitao za dozvolu.Tvrdim da nije daleko dan kada ce Dunav biti mrtva reka.Pozdrav.

Druze Marina, i to da se riba bolje javlja od polovine prosle nedelje, je takodje pogresna informacija... Javljaju se ozbiljni sarani vec duze izvesno vreme ... :cheesy:

U pravu si nemaju pojma .
Jedan od  neznalica sa Tise .
Upecan na Tisi uredno štapom i mašinicom .
Kada sam ti rekao za 5+ , da ne pričamo i da je smešno mislio sam na to da takve ni ne računaju ali bukvalno !