Rečni šaran - vesti sa vode

Započeo TopMix, 11 Oktobar 2010, 10:22:24

Pa ja nemam reci. U Novom Sadu niko nista poslednjih mesec dana. Cak nema ni trkaca koji su ujedno i sav ulov u ovoj godini.

Ljuba

I dalje izlazim tokom svake nedelje, lep Novembar pa i početak Decembra, šteta propustiti...ali ništa.
A onda prošle nedelje krene kolega sa mnom, spusti štap na pola metra od mene i digne jednog od 3,5kg, mast mi je izvadio.

krnjocib

Šaran i dalje uzima ali treba mu spuštati u grane gde nije brza voda oko 4 m dubine. Neće da izađe iz krša. Hranilica obavezna. Unazad dve nedelje pre ovog porasta Dunava svaki dan se javio. Pecajte na raskuvani, rascvetali kukuruz, što mekši, jedno zrno. U hranilicu sam stavljao testo sa mirođijom i radilo je. Javljao se od podneva pa do mraka. Temperatura je oko 7 stepeni i još uvek jede, doduše nežnije uzima. Bistro

tonac

Meni zabranila okolina da izlazim jer sam imao tezak bronhitis, nisam bio na vodi.ravno mesec dana. Posto se javlja saran, nek umrem, al za vikend idem da ih malo preslisam....
Video sam da divlja vodostaj, to mi uvek unese nervozu...

krnjocib

Subota, jedan 2,6 kg, a danas jedan lep spucao u grane i ode, sretno mu bilo. Isto vreme, 13h, možeš sat navijati. Tu je, ali slabo uzima. Neće da izađe iz krša a u njemu su šanse da se izvadi smanjene. Ovih dana izbegavao sam spuštati u granje, iako znam da je tamo, rilja, vidim... Sutra je poslednji lep dan, magla se razišla, osećam da će uzimati. I da, oba su uzela kad je naišao brod uzvodno, valjda ga malo pokrene.

batapele

Citat: krnjocib poslato 13 Decembar 2015, 19:16:22

Smem li da znam tj svi mi da znamo na sta pecas sarane na reci ! Tj na sta si upecao te ovih dana kada je hladno?

Ljuba

Napisao čovek par postova iznad, na raspucali, mekan kukuruz, u hranilici kulja sa mirođijom.

Ja se juče konačno odjavio za ovu godinu. Lep doživljaj kao i uvek, nažalost bez realizacije li nije ni važno. Spuštao u granje, podbacivao ispod panja, na vagu...ali samo 1 kvrc, krenuo štap ali ga odmah i pustio i to je bilo sve.
No dobro, vidimo se sledeće godine  :cheesy: poručim ja njemu, spustim mu preostale hrane da ima po čemu da me pamti i to bi bilo to za ovu sezonu.

tonac

Bio u subotu, ali bez uspeha ! Nece pa nece kod mene

krnjocib

Batapele, pecao sam na kukuruz kuvan sa konopljom i prilikom kuvanja sam dodao kasiku,dve meda. Ide blagi porast, mogao bi se javiti sledeće nedelje. Nisam bio ovih dana zbog posla i odmah sam zakačio neki virus, sad se lečim. Sutra ću izaći na vodu, da bar malo prihranim. Sad ne treba puno hraniti, samo posoliti. Probaću na neke arome. Zadnji put kad sam bio vidim da dole dobro zarilja ali neće da uzme. Gurne njonjom hranilicu, zaljulja štap i ode.Ohladila se voda. Za par dana javljam da li je bilo dešavanja. Pozdrav  :bye:

Spojene poruke: 19 Decembar 2015, 18:11:20

Predomislio sam se i ovako rovit danas otišao na vodu da prihranim. Žena i ćerka mi rekoše da sam lud ali nema veze. U 13 i 30 savija štap i na njemu lepotan od 3kg. Sad odoh kod kolege na slavu da slavimo. smiley021 smiley021

bidzoni

Ljudi ovako izgleda dimljena potkovica od 9kg.Nazalost,taj je upean jos 20.avgusta.

Trebalo bi otvoriti novu temu pod nazivom: Rečni šaran-vesti iz pušnice  :rolleyes:

krnjocib

Šaran na Dunavu još uvek peca ali samo na nekim mestima gde ima puno krša. Za vikend, u subotu 3kg, nedelja 3,3kg, utorak 1,5kg i danas 2,5kg. Nisu krupni, ali...Dakle svaki put po jedan, u ranim popodnevnim satima i to neće da izađe nimalo iz grana. Svi ovi su upecani u teškom kršu, na što raskuvaniji mekan kukuruz, nepravilnog oblika koliko je rascvetan. Inače, ovaj današnji je imao puno kukuruza u crevima iako sam juče slabo hranio (bacio dve šake pre odlaska). To pokazuje da ima sporo varenje, i da malo šarana dolazi na hranu. U ovo vreme lokacija je 99% uspeha. Čovek pored mene peca i ne može ništa da upeca, hrani i sve, dobar pecaroš, jedini problem je mesto.
Pozdrav svima

Ljuba

Praktično treba da ga pogodiš u glavu kad spuštaš mamac.

vazi kao i za sve ostalo sada...moras da pogodis majdan