Ode stap

Započeo Neski, 04 April 2009, 21:37:15

baćko

neznem ,zašto napadate čoveka, svakom pravom šaranđiji šaran vremenom  polomi po koji štap anekome i ukrade po koji. To je neminovnost utoj profesiji samo bih jedan savet  ako može, nikada nemoj više dotezati kočnicu , dril treba podesiti osrednje i sve borbe sa velikim ribama voditi tako što ćemo rukom po potrebi kočiti najlon, veruj mi Neski kada to budeš uvežbao bićeš prezadovoljan  a ribu ćeš lakše  moći kontrolisati. :smiley: :ok: smiley003 smiley001

Spojene poruke: 10 Maj 2009, 00:52:51

A i babuška je za naslovnicu svaka čast. :tongue: smiley033

Neski

Kolega, hvala za odbranu, ali koliko vidim niko me ovde ne napada  :cheesy: - osim mozda Bigasha, ali njemu nemoj da zameris on je posebna prica   :cheesy:
Da se vratimo na stap. Pre svega u ovom slucaju se zakacijo na udicu krupan som - ne saran. Drugo,  da bi podesio dril i kocio bobinu sa prstima onako kako si to napisao, rizik je veliki da se saran izgubi. To samo vazi kada pecamo prilicno dalje od nekih prepreka ili na nekom cistom terenom. Ali nikako blizu prepreke. Naravno ovde pricam za krupne sarane.

Dakle,  kada pecam (vrlo) blizu nekih prepreka isklucivo zamaram ribu sa kurbljanjem stapom,  ne pustam ni malo strunu da bi dozvolio saranu da se negde zavuce. Tada je obicno borba kratka, ali vrlo intenzivna.
Ovde sam koristio skroman stap i kao sto sam prethodno naveo krupan som se zakacio, dok sam ja to shvatio bilo je kasno...
Naravno da u ovom slucaju trebao sam da otpustim strunu, pa posle sta bude bude, bar bi stap sacuvao. Ovako, ode stap, montaza i som...  :cheesy:

SeadKs

Eto, i kraj price.... a sta je u pravu u pravu je Neski. ne pusta se najlon na blize prepreke.....
  smiley003 smiley020

baćko

Čuj ja bar mislim da pecam na dosta teškom terenu, voda je tu dosta jaka dubina poprilična a ni ribe baš nisu naivne e sada što se tiče raznih zapora toga toga ima u ogromnim količinama, e da nebih pričao baš sada kompletan moj razvojni put tj  evoluciju jedne osobene živuljke od perioda krede naovamo ja sam probao kratko da iznesem ono što je najefikasnije , e da li sam bio baš najjasniji a vidim da nisam ponovit ču  borba se odvija tako ( pošto smo u vrlo bliskom kontaktu)  što ja hvatam rukom najlon,  i nastupa čista fizika u pokušaju da sprečim dotičnog da zaobiđe drvo ili panj e sad ako vidi da dotični vuče  od zapora a postoji realna opasnost da nešto otkaže, što je inače  vrlo ćesta pojava ja tada popuštam najlon (rukom) a pošto je dril podešen na lako  uspevam da sačuvam pribor a i ribu od raznih sumnivih situacija. Tu možeš kmbinovati do mile volje.  Valjda ću ovaj put biti shvaćen. ćao.  smiley003 smiley001 :clap2:<

rebel

CitatNaravno da u ovom slucaju trebao sam da otpustim strunu, pa posle sta bude bude, bar bi stap sacuvao. Ovako, ode stap, montaza i som...

Ne gubi se štap svaki dan, samim tim ima se šta pričati godinama, a štapova će barem biti.  :takoje:
Što bi rekli i ostali sa foruma, samo ti budi strpljiv i doći će on ponovo, ali ti ovog puta dođi malo spremniji.

khorv174

mozda ti je bio oštečen štap ti noviji nisu za to kamenje na slici nabavi si stare germine pa onda idi po tog kapitalca
samo žabe krekeču i komarci grizu opet nema šarana mome mamcu blizu

sinhron

ma nek si ti ziv i zdrav,a sto se stapa tice...pa treba i prodavci od necega da zive  :cheesy:
bolje 100 evra u ruci nego deset dinara u dzepu.
od kolevke,pa do groba,najbolje je doba dok mozes.

predator65

evo slike da te utešim-ostaci štapa. Bucova kojeg sam cenio na +7,8kg...Kojeg sam dovukao skoro do nogu..Šimano simetra..sve je bilo dobro dok nisam požurio da ga izvučem na obalu... :no: :grin: :shocked:-A onda sam duuuuuuugoooo sedeo nepomičan na obali  smiley137 A svojevremeno sam šarandžiji izvukao štap iz Morave varalicom kojeg je na moje oči šaran iščupao iz "soja".Zapričao se kolega sa drugom i stao oko 10 metara uzvodno od svojih štapova.Dril zvrcnu par puta,a onda odjednom zzzzzzzzzzzzz ,on ne čuje jer je uzvodno-puče "soja",a štap preko 20 metara leta šljus na sred Morave.Poče da trči nizvodno i naiđe na mene.Uzmem jednu "kašiku" i potkačim mu štap-od šarana normalno ništa...Naravoučenije -ne idi od štapova!!! ili nosi gumu za plivanje :takoje:

slawisa

To si dobro rekao,pozurio si,tvrdim i odlicno znam da nece stap da pukne od ribe nikad ako ga u naletu adrenalina ne iskrivis previse unazad.

predator65

Ma nalet čega sve ne je bio  :sad:kad mi je otišlo 30m strune u par sekundi,a u srede reke vidim leđno peraje k'o šaka,da sam samo držao štap na oko "10 sati" i čekao pomoć bilo bi mnogo bolje..velike  :eek: , smiley158 dum,dum ..i  smiley075,trebao je neko da me  smiley080 posle..

josip

To je u šaranskom ribolovu normalno da ti odnese štap ako ga ne učvrstiš.Prošle godine u Čepinu,mi je isčupao iz rod poda sreča što je ostao silk preko signalizatora i majmuna.Sreća da je rola imala frispul.Ali je skako štap od zamlje do signalizatora kao lud.
pozdrav iz osijeka

Panonski Mornar

Nema takve ribe u Čepinu Josipe  :no: pa da ima koda bi je na Dunavu peco  :sad: šalim se gdje ti se to dogodilo na štopldorfu ili  :question:
Kada sklopim oči nebom naiđu lađe,
zvona, lavež, komšijske svađe, miris svežeg oranja.
Ali kada svane vetri s reke zacvile. Znam, to tuže vodene vile, Dunav sedef odranja. Đ Balašević

khorv174

bome mnogi su plakali za priborom ako nisi pored štapova rolne moraju biti popuštene
samo žabe krekeču i komarci grizu opet nema šarana mome mamcu blizu

riba ribi grize rep

brate koja babuska!  :shocked:  :clap2:
Nemam potpis.....

TonyC

Čitam i čitam , i onda pogledam ovaj video i onda mi se više ne čita !!!  :tongue: :tongue:smiley033