Jezero Rasinja-Koprivnica

Započeo Fero_kc, 20 Maj 2010, 22:51:16

Fero_kc

Evo da ja nesto stavim posto me nije bilo prilicno dugo na oovom forumu  :smiley: .
Onda da krenemo, znaci dosao srijedu na cetvrtak u ribolov stigao na poziciju uhvatila me kisa i jedva sam stigao postavit sator da mi stvari ne pokisnu.... kada je kisa malo stala prihranio sam poziciju sa 15 kg partikla kuhane kuruze i konoplje i sa 5 kg boila postavljam stapove u 20 h legnem spavati.
U 22:50h me budi prvi griz signalizator na lijevom stapu pjeva svoju pjesmu triiiiiiiiii dajem kontru i osjetim gore ljepu ribu nakon 5 min ljepe borbe vadim prekrasnog sarana golaca van odmah sam procjenio da je to riba +10 kg stavljam ga u cuvaricu za jutarnje slikanje...
Drugi griz u 23:55 h zasvira sada moj desni signalizator svinger otpusti do kraja dajem kontru opet osjecam ljepu ribu gore nakon nekih 8 min vadim prekrasnog sarana isto po procjeni +10 kg van stavljam da u drugu cuvaricu sav sretan postavi mnatrag satap i legnem...
U 3 sata ujutro griz na moj srednji stapp triiiiiiiiiiiiiii signalizato ne prestaje svirati izlazim iz satora zatezem stap a kad ono hoce mi ga iscupat iz ruke rola ne presjate zujati sarko mi razmota 5o metara najlona pokusavam ga zaustaviti i uspjevam jedva borba je trajala malo vise od 10 min saran mi je doso deset puta do obale i deset puta zbrisal natrag stvarno vatrena borba napokon ga izmoril i vadim ga van pogledam i vidim da je taj dosta veci od ovih dva stavlajm ga u cuvaricu sa ovim drugim saranom ... 3 su sata najbolje vrijeme za grizove a ja vise nema cuvarica razmisljam kamo cu staviti i cetvrtog ako ga ulovim hehe...legnem natrag u krevet kada me u zoru opet srednji stap budi triiiiiiiiiii griz izletavam iz satora djem kontru saran cijeli iskace iz vode isto preko 10 kg i otkaci se ..samo sam se nasmijao jer neznam kam bi ga stavio mora bi ga pustiti a da se ne poslikam...ujutro oko 8 dolaze dva frenda u ribolov ja odem do njih po vagu i da mi to vagnem stavimo prvog u sag za vaganje tariramo vagu opa vagu se zaustavila na 15 kg ..stavaljamo drugo vaga staje na 16 kg... i onda onaj najveci polako pocnemo ga dizati kan ono 16,17,18 i pol,19 i vaga se zaustavalja na 19.5 nisam mogo vjerovati saran devetnajst i pol kila ja sav sretan SLJEDI SLIKANJE I PUSTANJE SARKOJA NATRAG U SVOJ DOMA :)..... TO BI BILO TO OD MENE A SAD MALO SLIKA :D

16 KG

Keltan

Milina citati....Fero_kc  :tongue:  :thumbup:

Imre

Svaka čast kolega ,ti kako si počeo bolje da u slobodno vreme malo :showoff: :showoff:  jer ovi su   smiley163
Nije pametan onaj koji mnogo zna ,nego onaj koji zna šta hoće........

Fero_kc

hvala hvala hehe bez brige u slobodno vrijeme idem i gym i treniram boks mogu ja i veceg bez problema dici  :wink: :cheesy:
Zvjer je u đungli ;D

Catch & Release

Neski

Leleeee Fero... svaka cast za sarane ! - a i fotke su lepe, bravo decki !  :bye:

Svaka svaka čast majstore. :tongue: :tongue:

Hemingway

Fero_kc ..bravo ...poznajes li ovu stranicu ...smatram da tu ima mjesta za tebe .. :takoje:

,,Starac i more"
,,Dunav mi u Venama "
"Zamislite koja bi tisina nastala kada bi ljudi govorili samo o onome sto znaju." - Karel Capek

emo vasilev

To se kaze SARAN  :tongue: ! Bravo Fero  :clap2:

Nenad_BG

Svaka cast za ulove! Nego mozes li postaviti neku sliku samog jezera, okoline , vode itd?

Veoma lepo. Hvala na trudu. Veliki pozdrav.

Sp1tF1re

Citat: ladikimre poslato 20 Maj 2010, 23:22:16
Zar ne vidis Ladika da svi nesto guraju te ribe napred kako bi vece izgledale,cek samo kad uzmem sochivo riblje oko,pa moj keder ima da bude ko orka kit,malo sale u kojoj ima i istine,cestitam na ulovu i textu sve je  :ok: ali me slika malo podsetila na  sve one "uhvati -pusti" chasopise,pa ko ima duze ruke njegova veca  smiley033

Hemingway

Jeste da je malo uvecava ..zato sto pecaros ili taj sto je drzi  u pozadini izgleda manji ..ali u toj pozi se prvenstveno riba pokazuje ..jer nema stalak za nju .. :lol:..istinito  :ok:
dok pojedinci ih slikivaju u raznim polozajima i onda se tek vidi stvarna velicina ..zbog nekoga parametra..
a jezero Rasinja mi je vec dugo vremena poznato po imenu ..i uskoro se nadam da cu na njemu pecati ..mozda cak iduce godine vec..
,,Starac i more"
,,Dunav mi u Venama "

kawasaki

B smiley033ravo Fero i jedva cekam da isprobam te tvoje stapove sto su polovili svu tu ribu!!

zivko_89

..od kolevke do groba najlepse je pecarosko doba...