Koliko izlazaka ove godine

Započeo maverick, 20 Decembar 2010, 17:56:34

Allex

Aj da kazem oko 30ak izlazaka,mozda koji vise... u periodu od kraja septembra pa do pre neke dve nedelje. Recimo neka dva i po meseca,pre toga nisam sa opremom na vodu izlazio,iako se islo da se rostilja i kampuje ;) Kad se uzme toliko izlazaka u roku od tri nepuna meseca,vidi se da sam bas zagrizao. A i riba je radila,posebno do polovine novembra,posle je krenula da se povlaci,i u decembru ni udarac,od onda kad je vodostaj naglo porastao pa isto tako opao.. u 2017-oj racunam da cu krenuti od januara,mozda cak i prvog se izadje na Dunav :)

Linux

Ove godine 37 izlazaka, uglavnom vikendom. Srbobran, Kucura, Bačko Gradište, Kovilj, Kanal DTD, par puta Dunav.
Lep provod se podrazumeva a i ribe je bilo ponekad. Na žalost ni jedna jedina  kontrola.

Citat: Barakuda021 poslato 25 Decembar 2016, 15:00:36
Do kraja septembra sam imao 88 izlazaka i bio sam uveren da ću prebaciti stotku. Međutim, čudnim spletom okolnosti, od tada sam dogurao samo do 97 i na žalost najverovatnije ću ostati dvocifren.

Sent from my SM-G531F using Tapatalk
Ako pozuris veceras, lupices jos jednu recku, pa sutra jos jednu, i eto ti stotke 31.12.... :wink:
Ma, ja se vise ne okrecem unazad, bilo je koliko je bilo i koliko se stiglo, uvek malo...Sad gledam samo prognoze i razmisljam kako da izorganizujem neko sledece pecanje i to sto pre !

Barakuda021

Planirao sam večeras, ali obaveze nisu dozvolile. Sutra odoh do prestonice i možda tamo u subotu skoknem do Ade da se odjavim, ali je za to mala šansa. Jbg, stajem na 97. Sledeće prebacujem stotku.

Zoran

I ja tako nekako gledam kao TopMix. Analizirao sam sve zapise, pošto vodim dnevnik, i nabrojao opet nekih 100-tinak dana na vodi. I toliko dana pecanja, naravno. Jedino je to manji broj izlazaka jer isplovljavam na 2-5 dana a bilo je 21 dan u komadu. I 99% Tisa. Sve u svemu, zadovoljan sam a, moglo je i više. Sad se samo nadam da neće biti leda, jer u tom slučaju krećem već od Marta pa do Decembra 2017. I ako bude povoljno vreme i vodostaj, možda izguram do nekih 120-125 kao ranijih godina.

ikovacevic

45 tacno. Skoro sve Tamiš, samo 3-4 DTD.
Njihove sudbine direktno su vezane za milost njihovog vođe, jer su uzeli nešto što im ne pripada i rade ono što ne umeju.

koleq3

Trocifren je broj sigurno :) nikad nisam broja i belezio

vladoh

Januar 2016 -vise izlazaka,ali samo na 6 izlazaka 4 bandara,1 smudj,1 stuka,2 bucova
februar 2016- vise izlazaka ali samo na 15 sam imao 36 bucova,3 smudja,2 bandara
mart 2016- opet,vise izlazaka ali samo na 15 sam imao 10 bucova,1 smudj,7 protfisa ili jaz-a,3 bandara i 1bas,moj prvi u varalicarskoj karijeri na VB kanalu...

Aleksandar31

50tak izlazaka ove godine uglavnom mrsavo al zato odmor za dusu i za divno cudo video kontrolu slovima deset 10 puta ,neko ce reci da nije nesto ali u odnosu na 2015 kad nije bila nijednom to je veliki pomak  :tongue:

БУЏА БАБУШКА

U 2016oj je bilo 30 do 35 izlazaka, a ove godine mi je cilj da to povecam na 50 do 60 izlazaka.

Spojene poruke: 10 Decembar 2017, 09:52:15

Година је при крају, време је да се подвуче црта. До сад имам 65 излазака (записивао  :lol:). Имам неку фикс идеју да се испишем на Топлој Млави, тако да би у том случају скочио на 66. Чини ми се да никада у каријери нисам имао оволико излазака у сезони. Имао сам један "пробни излазак" 02. јануара, али сам сезону званично започео 18. марта, а за сад сам последњи излазак имао 24. новембра. Највише излазака наравно у јулу и августу, затим следе јун и септембар, а све остало је сића нека. У следећој сезони морам да нагурам бар 70, ако не и 80 излазака  :rolleyes:

Spojene poruke: 12 Decembar 2017, 08:01:17

У недељу пао 66. излазак  :lol:
Поздрав за Сркија :)

Rekao bih da je došao poslednji trenutak da vidimo gde smo bili i šta smo radili .
Budemo realni prema sebi i drugim .
Vidimo ko je imao više izlazaka na forum nego na vodu   :cheesy:
Na osnovu izlazaka izvučemo  zaključak o trenutnoj- potresnoj situaciji na našim vodama . (izlazak - učinak)
Do 50tak  sam vodio  evidenciju nedugo zatim ispadam iz koliseka i tu mi se gubi svaki trag .
Izuzetno loš rad ribe tokom leta itekako je prepolovio izlaske a toliko sam se oštrio za ovu godinu ali očigledno uzalud .
Iskreno se nadam da će naredna nadomestiti propuste iz ove .
Okvirno 1oo izlazaka .
Izlazak-učinak od 1 do 10 neka mršava 6tica  smiley033

BGI

Prebrojao na prste, ravno 10 komada! Da je više, morao bih I noge da prebrojavam!  :lol: Valjda vu ovu novu dozvolu makar malo više da izližem nego ovu sadašnju...  smiley033

misoo83

Oko 20-tak puta sa godisnjom dozvolom a bilo bi bolje da nisam ni isao, samo sam cverglane pecao a to i da propustim  nebi mi bilo krivo.

DuleN

Mogu na prste da prebrojim izlaske. Rezultat okrugla nula, a kupio i sebi i zeni dozvolu...