Internet šoping - kupovina preko interneta

Započeo BOJANK, 12 Februar 2009, 11:03:03

šile

@misoo83
Ako to ne stigne isto tako i kinez neće moći da dokaže da je poslao i lako ces dobiti pare nazad, to naši sibicari vrlo dobro znaju i za takve pakete traže refund i ako su ih primili.
Kinezi nas sve više izbegavaju odnosno nude samo DHL po ceni 100-200$ i tako nas eskiviraju. Daleko od toga da su svi pošteni ali ako malo ispratiš komentare, ocene i broj prodaja lako izaberes dobrog trgovca.
A što se pošte i carine tiče više sam problema imao sa pošiljkama koje su mi stizale u EU nego ovde u Srbiju

Послато са SM-G900F

i carinici ovde u ns kradu pakete. drugaru su ukrali neke majce i trenerke.

ja sam pokrenuo refund za moju nestalu posiljku ali je prodavac naveo dokaz da je poslato i aliexpres mu je to uvazio i nisam dobio.

šile

Samo sa Aliexpress-a sam imao preko 60 pošiljki i 5-6 problema tipa nestalo, pokvareno, pogrešno poslato I sl. i uz par slika i dve rečenice uvek sam dobijao novu robu ili novac nazad.
Pre skoro godinu dana mi Nemci izgube paket u lokalnoj pošti posle pokušaja dostave na adresu (nije bilo nikoga u stanu) kada sam otišao do pošte sa onim papirićem  što su mi ostavili paketa nema, posle 5. dana mi donesu pismo u kom piše da su ga oni izgubili. Javim kinezu sta se desilo i on pošalje opet ali ovog puta ga carina stopira sa obrazlozenjem da je plagijat, pošalje ga na veštačenje i naravno na unistavanje nakon toga.
Kinez se sam javi da vidi šta se dešava i kada je saznao odmah je insistirao da mi vrati novac i ako nije njegova greska a ni dužnost da me obešteti što naravno nisam prihvatio. Od tada sam većinu stvari pazario kod njega i ako nije naj povoljniji ali me je kupio poštenjem.
Na žalost više ga nema na Aliexpress-u i sad moram malo više da gledam od koga poručujem

Послато са SM-G900F

Dobio sam informaciju i proverio da sajt sportskiribolov.co.rs ima neke akcije pa postavljam link da i ostali znaju da mogu na akcijama doci do nekog dela pribora. Ima zaista i dobrih stapova i masinica, svaki dan ce biti i dnevne akcije, samo taj dan ce odredjeni proiizvodi biti na debelom snizenju. Vredi pogledati.

dejansom

misoo83

Ja sam malopre narucio masinice kod njih koje su bile na snizenju, pa cu videti na pecanju dal sam trebao neke malo skuplje da kupim il su i ove ok  :lol: .

Zarebabaja

Nasao i ja jos jednu akciju, u pitanju je kako kaze covek na ceo asortiman shimano,zaista su veliki popusti.
Moze i preko interneta da se naruci a radnja se nalazi ispod pancevca

Hvala druze.
Sad gledam, ovaj sajt prati sajt sportskiribolov sa cenama, verovatno drze u dilu robu.

nesto se desava ili ce se desiti cim svi ciste lager za shimano...

I ja to tako gledam ali ne mogu da naslutim sta. Jedino sto sam cuo, onako iz mozda i prve ruke je da ce Free Time tj. Ribosport da postane generalni uvoznik za Shimano, tako su mi rekli.

Zarebabaja

Evo ovako po recima prodavca generalni uvoznik koji je bio za Shimano svih ovih godina je Fishing world, medjutim od ove godine vise ne , jer su imali nekih nesuglasica. Tako da sada sve sto ima na lageru od shimana se rasprodaje po gotovo nabavnim cenama,a sto se tice da uvoznik bude freetime tj ribosport od toga nema nista,po mom misljenju.

Da podelim prijatelji sa vama. Porucih 4 komada. Pa neka su kineske.

www.m.ebay.com/itm/Deep-Water-Beach-Carp-Fishing-Floating-Spod-Bomb-Bait-Rocket-Tackle-Tool-BG-/111881246187?nav=SEARCH

Nalepe im nalepnicu sa zvučnim imenom i više nisu kineske.  :cheesy: Čudi me da nijedan naš plastičar nije napravio kalup za ovaj tip rakete .

Mишо, ај' баш када ти стигну упореди их са Спомб ракетом. Цена је смешна...
Ону што ја имам је направљена у Енглеској и стварно је добра!

Kad stignu i kad je probam napisacu izvestaj u temi.