Đerdapska klisura

Započeo Goachild, 29 Januar 2011, 19:53:56

Vladimir

Prelepe fotke, uvek je lepo setiti se Đerdapa. Kad će to leto da opet odem tamo na odmor i  smiley001 ...
Milane nisam znao da letujemo u istom apartmanu.  :cheesy:

Milan 11080

Super je apartmam,mada sam ja uglavnom na divljim lokacijama pored same vode.Bez struje i vode,nedostupan mob.
Mozda organizujemo neki odlazak "dole".Prosle godine sam malo vremena proveo na Djerdapu zbog obaveza. :sad:

Vladimir

Ja sam prošle godine bio u Dobroj kod Cvetkovića, al muke moje, drugar otkazo pa nisam bio motorizovan, snalazio se kako sam znao i umeo, srećom neko vreme sam imao društvo pa nije bilo loše, mada sam pecao mnogo manje nego što sam planirao. Ove godine planiram mnogo ozbiljnije pecanje tamo na leto, pa bi bilo lepo da se nađemo. A za kraće odlaske tamo sam uvek raspoložen, ako planiraš nešto javi pa da se izdogovaramo, taman da ti pokažem mesto od letos za smuđa i soma dušu dalo.

Jovica

Neverovatno lepo.

Za koliko se može nađe smeštaj, da je blizu vode?

Vladimir

Tamo ti je prijatelju sve maltene džabe , 800 din. dnevno po osobi bilo najbolje što sam našao (stvarno ekstra) , sad ne znam kolko je, pogledaj na sajtu turističke ogranizacije Golubac i Donji Milanovac imaš svašta u ponudi.

Jovica

Hvala Vladimire pogledaću i mislim da nije skupo.

Mnogo će ti značiti ako si motorizovan zbog kupovine namirnica i potrepština...
Gde god da kreneš uvek imaš gde da pojedeš svežu i ukusnu riblju čorbu za malo para...  :wink:

Vladimir

Nema na čemu Jovice. I veruj mi nije skupo, za to što tamo doživiš i vidiš u "normalnim" zemljama bi ti odrali kožu s leđa. I što kaže Goachild vrlo je važno da si motorizovan, tj. bez kola ne idi tamo, neophodna su ti što zbog kupovine što zbog pecanja (lokalni prevoz ne postoji), jer pristupačnih mesta nema previše, al zato gde god možeš da zabaciš možeš i da se nadaš ulovu. I ako se rešiš na avanturu u Đerdapu obavezno se javi da te uputim bolje,a možda se i sretnemo tamo.
Zbogom Kikindo...

Hvala Vladimire, evo već treća godina kako pecam dole... Da imam neku kintu kupio bih neku brvnaricu 3x3 i Bog da me vidi  :wink: :ok:

Vladimir

Meni druga, mada se nisam ni mnogo napecao, prve godine sam bio na terenu mesec dana pa ugrabio samo jedan slobodan dan za pecanje, prošle godine otišao na odmor al bez kola silom prilika pa sam mnogo manje pecao nego što sam planirao... Što kaže naš narod treća sreća, ove godine mora da bude bolje, ozbiljno se pripremam.
A za vikednicu tamo te razumem u potpunosti, ja bi prvo to obezbedio sebi pa sve ostalo. Biće valjda i to jednog dana, samo se nadam što pre, dok je još jeftina zemlja tamo.
Nego, imam jedan predlog, kako vidim ti, Milan i ja samo baš zaljubljeni u Đerdap, pa možemo da se organizujemo vikendaški, podelimo troškove puta i ostalog kako bi što ćešće bili tamo. Naravno ako ste raspoloženi i volite društvo na pecanju.

Nemanja_vfr

vikendica nije problem  :cheesy:
...Big Lale je zakon, domaci Hudini...

Vladimir

Nemanja jel nas ti to zoveš u goste il nam samo daješ nadu da ćemo lako doći do vikendice?  :wink:
Zbogom Kikindo...

Lako ćemo da se org nije problem, ja sam za (al tek kada otopli)  :cheesy:

Vladimir

Naravno, sad ne vredi ići, al već u martu bi mogli, ako bude lepo vreme, malo da jurimo brke.
Zbogom Kikindo...

Voleo bih da dole na Dunavu "overim" novi štap i nadam se novu makinu Slammera ili Spro Powerdrive XL, videćemo još...  :rolleyes:
Pregoreo sam više od ove zime i konstantnog čitanja o pecanju  :wink: