Držači za feeder štapove

Započeo Imre, 01 Jun 2011, 22:26:02

БУЏА БАБУШКА

Мој избор за почетак пада на два класична забадача подесива по висини. С обзиром да је, од свих места које сам пикирао за фидерисање, само једно на камену, мислим да ће ова варијанта добро завршити посао за фидераша почетника  :wink: Пецање једним штапом наравно  :cheesy:
Поздрав за Сркија :)

prologicov buz bar sa 2 navoja + haldorado drzaci... nema zime  pa ni u jarku. samo jos da nabavim haldorado drzace  :rolleyes:

nslemi

Ja napred koristim pojedinacne sa L drzacima..ovaj kao kod no namesa sam prestao jer kada udari na levi stap malo agresivnije okrene za 90 i iskacu oba stapa napolje

Za ovo si 100% u pravu, i ja sam imao tih problema.Najsigurnije ih je držati odvojeno,naročito na revirima ili kod ciljanog pecanja krupne ribe na reci.Jedino tako i koristim po 2 fidera.

Danas konacno kupio ono sto sam trazio. Drzac ima fine uske zareze tako da blank ne naleze na najlon prilikom dotezanja sistema sto me jako nerviralo.

peconi

Da podelim idejno resenje za tripod, koje se pokazalo bolje od bilo kakvog fensi namenskog tripoda za ribolov.  :cool:

Posto su oni jeftiniji namenski tripodi za ribolov tesko njesra, a ni ni oni skuplji nisu nista mnogo bolji, treba naci adekvatan tripod, cvrst i jak, tezak bar par kg, sa sirokim rasponom nogu, koji moze da se izvuce na veliku visinu. Resenje za ovo nedoumicu mozete naci na prvom buvljaku, ili eventualno po oglasima za mnogo manje pare nego sto kostaju namenski tripodi za ribolov. U pitanju su stari tripodi tj stativi za televizijske kamere i fotoaparate, one stare gvozdjurije koje niko vise ne koristi jer su masivne i teske. Sad svi ozbiljni snimatelji ili fotografi furaju one fensi slim aluminijumske, pa se ovi mogu naci za relativno male novce.

Igrom slucaja sam imao jedan takav kod kuce (deda bio fotoreporter u mladjim danima) i sve sto treba da se uradi je da se skine nosac za kameru i da se ubudzi matica koja odgovara drzacu za stap. Ja sam u te svrhe koristio tecni metal, kao onaj dvokomponentni plastelin jer od njega moze da se izvalja glava sa maticom u svim oblicima.

Koristio sam ga za sve vrste ribolova, cak sam stavljao i po tri stapa, vetar i nepristupacni tereni mu ne smetaju, jedino je som od 10kg uspeo malo da ga zaljulja. Ako mi je pri ruci neki kamen, uvek ga obezbedim, ali za fider stvarno nema potrebe.

Evo slika sa smudjarenja na savi. Moze da se izvuce za jos jedan segment, a da se ovaj gornji klizni deo sposti, tako da bude jos stabilniji.

:cheesy:

Evo i ja dobio na poklon . . .  :cheesy:

Citat: peconi poslato 01 Jun 2017, 12:05:27

:cheesy:

Ovo je OK.

Da ne zna neko gde ima nabaviti tripod koji je nizak, a stabilan? Potreban mi je neki zbog platformi i spuštanja vrhova sto bliže vodi? Ovi što se prodaju po KP su stvarno igračke za decu

Imas u Carpmaniji preston power pro je naziv...nizak, dobro izbalansiran i cvrsto stoji na zemlji, naravno podesiv je po visini, stavljao sam dva Extra heavy stapa 3,9m, na jakom toku, ni da mrdne...negde oko 50E.

Najbolji na trzistu trenutno
4 sam izmenjao, ovaj je pravi ...

Ovaj sto je Peconi postavio stvarno je dobar  :ok:

Na takvom tripodu mi je stajao roler dok sam stekao, dobar je za sve terene istajao je pod svim uglovima

Sad sam gledao ali ne piše koje je visine?  :huh: